Dobrodošli na moj blog

Ovaj blog je namenjen svima koji žele da se opuste, zabave, nasmeju... a možda i nešto nauče.

15. 3. 2011.

E - knjiga  žalosti

          Pogovor       


          Odmah nakon atentata na našeg Premijera Zorana dr Đinđića, na sajtu Vlade Republike Srbije otvorena je elektronska knjiga žalosti, u koju su se uspisivali e-mailovi sa izrazima saučešća. Hiljade ljudi iz zemlje i sveta poslalo je svoje potresne poruke!

          No, nepunih godinu dana kasnije, kada je izabrana nova Vlada, sa sajta je odmah skinuta ova knjiga i to bez ikakvog objašnjenja. Kako sam, odmah po otvaranju e-knjige, prosto osetio da će se nešto loše desiti sa svim tim, odmah sam počeo da "skidam" poruke, onako kako su pristizale, i da ih čuvam. Dakle, uspeo sam da sačuvam sve zapise do momenta njihovog skidanja sa sajta Vlade, koje sam zatim obradio i čuvao ih sve ove godine.

          Ovih dana, na osmu godišnjicu njegove pogibije, potresen kao i svake godine, konačno sam rešio da je vreme da je i drugi vide.

        

Нема коментара:

Постави коментар