Dobrodošli na moj blog

Ovaj blog je namenjen svima koji žele da se opuste, zabave, nasmeju... a možda i nešto nauče.

12. 3. 2011.

23.
E-knjiga žalosti


111

1. Let me express my deepest sympathy to the Serbian nation and the family of Prime Minister Zoran Djindjic.  Sebastian Gampe, Halle, Germany

2. Sigurna sam da nas je tvoja smrt ujedinila. Moramo našoj deci obezbediti da žive u Srbiji, kakvu si ti želeo da stvoriš. 21  (Nepoznati)

3. Bio si najveći, šta sad da radimo.  Vlada Djordjević

4. Bio je toliko dobar, da ga je i Bog poželeo... A sada - za život, koji bi i on živeo. Nikako drugačije, ništa manje.  Nebojša Ristić

5. Dragi Zorane, ima nas još, koji nećemo klonuti pri prvom porazu i stati pred prvom preprekom. Hvala ti, što si bio sa nama, od tebe smo imali šta da naučimo.  Tanja, Ljubljana

6. Dragi Zorane, nisam Te lično poznavala, ali se nadam da će se, jednog dana, tamo "gore", naše duše sresti. Hvala Ti, za sve! Ti si za ovu zemlju učinio više za svojih 50 godina, nego što su stotine i hiljade učinile za čitav svoj vek i za to je potrebna strašno velika ljubav i požrtvovanje, koju mnogi od nas, na žalost, više nemaju, osim za svoju decu i roditelje. Vratio si nam veru i nadu, smisao postojanja na ovoj planeti, kao pripadnicima jedne nacije kojoj je, zamalo, bila potrebna genetska modifikacija, da bi počela normalno da živi. HVALA TI! Vesna V. V.

7. ANĐELE, Nismo znali koliko smo srećni, napredni i bogati sa Tobom, a večito prokleti što smo te tako lako i prerano izgubili. Tvoj VEČITI vojnik za demokratiju,  Viktor iz Vlasotinca

8. Poštovani gospodine Djindjiću, Bila mi je čast da budem Vaš saradnik. Žao mi je što je to trajalo veoma kratko. Vaša Vlada je sigurno spremna da se suoči sa svima problemima. S dubokim uvažavanjem,  Aleksandra Hristov

9.   Natalija Petrović

10. Dragi Zorane, hvala za sve što si učinio za ovaj narod i ovu jadnu i napaćenu zemlju. Bio si istinski lider, koga će biti izuzetno teško zameniti, ali se nadam da će tvoji naslednici tvoju viziju bolje Srbije uspeti da realizuju i sprovedu u delo, jer to je želja i san svih nas. Neka ti je večna slava i hvala.  Nebojša, Beograd

11. Srbija je izgubila jednog velikog čoveka i demokratu, koji ju je izveo iz trinaestogodišnje tame... Predsednikove ideje moraju da se nastave.  Dragan Rakić, Strasbourg, France

12. Ne možemo da verujemo da takva energija može da nestane. Uvek ćeš biti nezamenljiv premijer u našim srcima. S poštovanjem,  porodica Medenica

13. Za moga muža Djordja i moje sinove Vladimira i Borisa. za njih i zbog njih, još jednom se upisujem u knjigu žalosti, u knjigu plača, a tebi u pomen i zbog tvoje slave i tvoje velicčne. Takvog kao tebe, Srbija skoro neće imati, ne zato što smo svi mi mali i bez kvaliteta, nego zato što si ti bio velik. Sada znam zašto je oko tebe uvek bio sjaj. Bio si blizu sunca.  Marija, Sremska Mitrovica

14. Neka je vječna slava Zoranu Djindjiću. Neko ko je davao nadu da će generacije sedamdesetih doći svojim kućama iz tudjine.  Nedžad, Stockholm

15. Počivaj u miru!  Goran

16. Dragi Zorane, ne mogu nikad da zaboravim naše šetnje i sve što smo tih dana, meseci i godina prolazili zajedno. Bila sam uz tebe i kad nas je bilo na ulici 500.000 i kad nas je bilo 50. Tada sam te najviše cenila. Znaš, jednom prilikom si mi obećao nove cipele, jer sam svoje pohabala za vreme šetnje. Drago mi je što mi nisi nikad kupio te cipele, jer volim da te se sećam, pa makar i da mi nesto duguješ. Oduševio si me što si više cenio ljude koji iz te revolucije nisu od tebe tražili ništa za uzvrat, a ja sam jedna od tih. Ja sam imala svoje ideale i nikad se nisam razočarala u tebe. Uvek sam bila simpatizer Stranke, a sada će mi biti zadovoljstvo da se učlanim, ali tužno zadovoljstvo, jer će pristupnica biti bez tvog potpisa. Ali, ne mari, imam dosta tvojih autograma na slikama sa šetnji. Ovo sam morala da napišem. Nikada te neću zaboraviti.  GORICA SIVAČKI

17. Sada znam da neću da se vratim.  Nebojša, Bern

18. MOLITVA ZA POKOJNE. Pomeni Gospode, oce i braću našu, usnule u nadi na vaskrsenje u život večni i sve upokojene u pobožnosti i veri, i oprosti im svako sagrešenje, hotimično i nehotično, što sagrešiše rečju, ili delom, ili mišlju. I useli ih u mesta svetla, u mesta svežine, u mesta odmora, odakle odbeže svaka muka, žalost i uzdisanje, gde gledanje lica Tvoga veseli sve od veka svete Tvoje. Daruj im carstvo Tvoje i učešće u neiskazanim i večnim Tvojim dobrima, i nasladjivanje u Tvom beskonačnom i blaženom životu. Jer si Ti život, i vaskrsenje i pokoj usnulih slugu Tvojih, Hriste Bože naš, i Tebi slavu uzašiljemo sa bespočetnim Tvojim Ocem i Presvetim, i Blagim, i životvornim Tvojim Duhom, sada i uvek i u vekove vekova. Amin.  Sandra

19. U vreme kada smo počeli da razmišljamo svojom glavom, bilo je jako teško. Vremenom se pojavila nada, a onda je nada dobila ime Zoran Djindjić i prerasla u veru. Šta sada? I vana, Zlatko, Rade

             20. Hvala ti za hrabrost, za energiju, za veru u budućnost, koja mi je bila oduzeta devedesetih! Ujedno, ne postoje reč,i koje mogu opisati tugu, očaj, bes, zahvalnost, koju osećam. Tragično je što su neki ljudi tek sada shvatili tvoju veličinu! Hvala ti, za sve što si učinio za mene, za nas!  Slavica Momčilović

21. Veliki ljudi ne umiru, niti ih mogu ubiti, a Vi ste Dr Zorane Djindjiću bili "VELIKI"! Neka te Andjeli čuvaju.  Ina i Saša

22. Hvala Vam za sve što ste učinili za Srbiju i za srpski narod. Neka Vam je večna slava.  Darko K, Kopenhagen

23. Zorane, Tvoja žrtva nije uzaludna. Ugradio si svoj život u zidinu demokratije u Srbiji. Za dobro svih Srba i Srbije. Srbija to zna i ceni. Zato će tvoja ideja biti put cele Srbije. Neka ti je večna slava i hvala.  porodica Stanojević

24. Dragi Zorane, Veru, Nadu i Ljubav ne može niko uništiti... S poštovanjem:  Miki, Milena, Jelena, Gordana, Ljiljana... iz Sydneja

25. Zorane, žalosno je to što je nekim ljudima bila potrebna tvoja smrt, da bi shvatili koliko si značio Srbiji. Ponosan sam što sam imao čast da se sretnem sa tobom.  Željko, DS, Smederevska Palanka

112

1. And now, the end is near; and so you face the final curtain. My friend, I'll say it clear, I'll state your case, of which I'm certain. You did what you had to do and saw it through without exemption. You've lived a life that's full. You've traveled each and ev'ry highway; But more, much more than this, You did it your way. Neka ti je večna slava i hvala.  Goran Vladisavljević, Miyazaki, Japan

2. Za našeg Djikija, koji je bio i ostaće najbolji na celom svetu. Sa tugom u srcu,  Vojkan i Biserka Vojimirović

3. Dragi Zorane, Mnogo si postigao i mnogo si hteo da postigneš. Hvala ti na svemu i živećeš uvek u nas. familija Jovanović

4. Srbija je bila na Tvom dobrom putu i ostaće na njemu.  Snežana

5. Veliko hvala. S poštovanjem i tugom,  Renata

6. Tek sad sam shvatio šta smo izgubili.  Željko, BNS

7. Điki, hvala ti za sve što si učinio.  Sneža i Svetlana iz Pančeva

8. Dragi Dr Zorane Djindjiću, prvi put u životu kada sam glasala, glasala sam za tebe i DOS, sa velikom nadom za bolje sutra, sa nadom da će moj sin moći normalno da živi u Srbiji. Medjutim, smetao si prethodnicima i zato te danas više nema medju nama, ali ja još uvek imam onu nadu i gajiću je, sada možda sa više motivacije, sve dok se Srbija ne oporavi!!! NEKA TI JE VEČNA SLAVA I NEKA TI JE SPOKOJ DUŠI!!!  Sandra

9. ZNALA sam da sa Tobom imamo budućnost. Sada mi ostaje samo da verujem da ćemo, svi zajedno, uspeti da je gradimo dalje, onako kako si Ti započeo da je gradiš. Bio si najbolji.  Gordana iz Beograda sa porodicom

10. Dragi ZORANE, teći će dugo reka suza ovom Srbijom. Oplakuje te narod koji nije umeo da te voli i poštuje, da te čuva i sledi. Hvala ti za sve. Na nama je da decu učimo i vodimo onako kako si nam ti zacrtao. Zahvalna sam što su moji sinovi odrastali uz tebe i što sa 14 i 15 godina imaju tvoju viziju. TREBA DA ZNAŠ DA SI U SRCIMA SVIH NAS.  (Nepoznati)

11. Otišao si kada si nam najviŠe trebao. Srbija zna šta je izgubila. Bio si veliki čovek i velika nada srpskog naroda i mi te nikada nećemo zaboraviti.  NataŠa, Novi Sad

12. Zašto si nam toliko verovao? Zašto se nisi plašio, bar malo? Ova zemlja je prokleta i okrvavljena ranama najboljih, stotinama puta. A ti si se borio za nju! Srbija je bila samo provincija za tvoju veličinu! Ne znam kako sada da verujem u Božiju pravdu! Možda kažnjava našu glupost, uzimajući nam jedino Sunce, jedinu nadu da možemo izaći iz ovog bezdana. Uspomena na tebe, sećanje na onaj ledeni hram i sve kapi tuge koje su kanule i koje nisu, pokazaće nam put u neke svetlije dane. Ti bi to želeo, učio si nas hrabrosti, snazi i veri, to je najmanje što možemo da učinimo, jer, i da večno živimo, ne bismo ti se odužili. Mi smo zaslužili sav ovaj očaj, jer smo kasno shvatili koliko si nam potreban i koliko te volimo. Neka te čuva naša ljubav i svi beli andjeli!  Milanka Narančić

13. Ponosan sam na Vas i delo koje ste na žalost samo započeli. Sada, kada Vas nema, naša obaveza da uzdignemo Srbiju iz pepela je još veća. Neka nam Vaša nesreća bude dovoljan razlog da svoju decu podignemo u nekoj lepšoj Srbiji. Duboko žalim.  Aleksandar Nikodijević, Velika Plana

14. Sa Tobom je umrla svaka nada za mene i Srbiju. I ko posle Tebe?  Daniela

15. Reči, kojima bih opisali našu žalost, ne postoje. Za uvek ćeš ostati u našim sećanjima sa nama. Počivaj u miru.  Porodica Vitomirov, Sydney, 18/03/2003.

16. Kako idu dani, sve više verujem da si ti u stvari znao. "Oni" su ti rekli da odustaneš. Da odustaneš, ili... Ali, tek sada shvatam, da si ti jedan, jedan u milion nas ostalih, koji nije hteo da popusti. Niko od nas ne bi imao hrabrosti da nepokolebljivo pogleda smrti u oči, da se na to nasmeši i istraje dalje. Nema reči u našem jeziku, koja bi izrazila zahvalnost koju Srbija danas iskazuje Tebi. I zato, od srca, iz dubine duše, hvala Ti. Nikola Mijatović, Kruševac

17. Mnogi još uvek ne mogu da veruju da niste sa nama, ja sam jedna od njih... DRAGANA VUJANOVIć

18. Lično sam pogođena, iskreno žalosna, kao da sam primila vest o smrti nekog svog, koga sam, eto, uzimala zdravo za gotovo i po nekad hvalila, po nekad ogovarala, kako to već sa rodbinom biva. Užasnuta sam, što živim u državi u kojoj se više brine o bezbednosti ratnih zločinaca, no o bezbednosti premijera, u kojoj se podilazi krezubim patriotama i glavatim momcima sa zlatnim kajlama oko vrata, ne mareći za želje tihe većine, koja je sledila Djindjićev kovčeg i u kojoj se reč 'vizija' vezuje za narednih deset dana, ne za deset godina. Izjavljujem najiskrenije saučešće supruzi Đinđićevoj i deci, koju je u poslednje dve godine, verovatno, viđao samo pred spavanje. Nadam se da će oni koji dolaze posle njega, kada kažu 'narod' pomisliti i na nas školovane, umivene i opranih zuba, koji nemamo kompleks niže vrednosti i verujemo nasmejanim političarima, koji ne čeznu da im kliču, već prte svoj put nepopustljivo i bez roptanja, dok niža bića vrte glavom, zabrinuto cokću, kritikuju, olajavaju i opredeljuju se za nedelanje i plutanje u mestu, kao najsigurniji način opstanka međ' nezadovoljnim Srbima, svega gladnim.  Maja

19. Pucati u čoveka na stakama, s ledja, govori da ti, gledajući u lice, nisu mogli ništa. Hvala za nadu, hvala za ono što si činio za nas, a što će nam ostati i posle tebe. Imponovao si ovom narodu. Sretna sam što sam živela u isto doba kad i ti. To je bila čast.  Mirjana Mladenović




         20. Teško je povjerovati da više nema ovakvog čovjeka, koji je trebao da izvede srpski narod u Evropu i svijet. Radovali smo se svim njegovim uspjesima u promociji Srbije, radovali smo se pozitivnoj afirmaciji srpskog naroda, radovali smo se modernoj Srbiji. Čemu sad da se radujemo? Ko će nas sad obradovati? Budite jaki braco i sestre. Borite se i čuvajte Srbiju. Izgubili smo velikog lidera i heroja. Neka mu je vječna slava i hvala.  Vojislav, Banjaluka, Republika Srpska

21. Dragi naš premijeru, srce mi je puno rana i još uvek sebi ne dozvoljavam da poverujem šta se desilo. Vojnik sam i jako teško podnosim dane od kad sam čuo da su te zlikovci ubili. Kad budem došao iz vojske, prvo ću gledati da obidjem tvoju večnu kuću, a posle ne znam ni sam šta ću, jer sam i ja, zajedno sa tobom, čekao i dočekao 5. oktobar, ovome se nisam nadao!  Aleksandar Ninkov

22. Djiki, zašto si nas ostavio? Posle 10-ak godina rata, sankcija i siromaštva, došao si i poveo nas krupnim koracima u Evropu. Zahvaljujući tebi, dobili smo i organizaciju EP u kosarci. I dalje ne mogu da verujem da te nema. Hvala na svemu, gospodine Predsedniče.  Miki, Bele Vode

23. G-dinu Djindjiću, HVALA za optimizam, energiju i nadu!  Ljiljana Marinković, Beograd

113

1. Istorija pamti samo velike ljude. Ti to sigurno jesi.  Ivan Kaličanin

2. Dragi Zorane, bez Tebe je teško i bolno. Neka Ti je laka zemlja.  Smiljana Mihajlović

3. Sada više ništa nije kao pre. Hvala za nadu i energiju.  Gordana Jelenić

4. Hvala ti, Zorane, za sve što si učinio ovoj lepoj Srbiji, stao si u red velikana. Na nama je da pratimo tvoje stope, nikad nećeš biti zaboravljen, izvadio si Srbiju iz mraka. Hvala ti za sve i nek ti laka zemlja.  Tomislav i Milena sa porodicom iz dijaspore

5. Gospodine predsedniče, bili ste snaga nas mladih, živeli smo za dan kada ćete doći na vlast, a bezbožnici i očajnici su Vas ubili. Nadamo se da ste iza sebe ostavili naslednike, koji će nas voditi Vašim stopama. Neka vam je večna slava.  (Nepoznati)

6. Zorane, šetali smo sa tobom beogradskim ulicama, moja deca i ja, pratili te svih ovih godina na putu ka slobodi i demokratiji, verovali zajedno sa tobom da ćemo uskoro i mi živeti kao sav normalan svet. Tuga je sada ogromna, jer tebe više nema. Nama ostaje da istrajemo na tvom putu. Za to smo se borili, drugog izbora nema. Zbog tebe, nas, tvoje i naše dece... Neka te andjeli čuvaju.  Jasna

7. Nisi želeo da se svima dopadaš, već da te pamte po onome što si uradio. Sada, kada te nema, mnogi su shvatili da su te voleli, a da to nisu ni znali. Za tobom ostaju suze i strašan bol. Neizmerno sam ponosna što si bio moj lider.  Sandra

8. Dragi Zorane, bio si i ostao jedini, najveći, najbolji, najhrabriji... nikada Te neću zaboraviti, a bol i tuga, koju osećam za Tobom, nikada neće prestati. Neka Ti je večna slava i laka zemlja.  Smiljana Subotin

9. Iskreno saučešće porodici... Veoma sam potresena i žao mi je... Za ovako nešto ne postoje reči... Beti

10. Verovala sam i kada drugi nisu u tebe i tvoje delo. Sad i drugi znaju šta si bio za nas. Tvoje ime će se uvek pamtiti i izgovarati sa punim poštovanjem. Počivaj u miru.  Marija

11. Poštovani Zorane!!! Znam, govorili ste da se ništa ne može čarobnim štapićem postići!!! Znam... A ja bih tako sada željela čarobni štapić da vratim Vas!!! Bez Vas, više ništa neće biti kao prije!!! Naš jezik je bogat, ali ja sada nemam riječi da iskažem tugu i bol, da iskažem svoje poštovanje i divljenje prema Vama!!!! HVALA Vam!!! Maja, BiH

12. Dragi Zorane, Hvala ti što si trasirao put ka Evropi.  M. Reljić

13. I u trenucima njene najveće opijenosti, treznio si Srbiju. Svojom smrću, konačno je otreznio. Neka ti je večna slava, L jubomir Saramandić, Grčka

14. Bio si naš vođa, čovek koji nas je odlučno, sigurno i dostojanstveno vodio u lepšu i svetliju budućnost. Posle tebe, svaki dalji korak je nesiguran, nespretan. Ali, borićemo se, jer samo tako možemo sačuvati uspomenu na tebe!  Nataša i Nebojša Andrić

15. Neustrašivi, ponosni i verni Lave! Hvala Ti, za sve one godine šetnji i izgovorenih reči bez straha, koje su obojile čitavu moju ranu mladost! Hvala Ti, što si ostao pravi i dosledan, u svemu što si nas učio. Otišao si medju zvezde, a Srbiji si ostao jedan i večit! Dragi Djile, Hvala Ti, za sve dobro, koje si učinio za našu zemlju, za naš Beograd, za moju generaciju, za generaciju moje mame, za sve dobre ljude, za mir, za ljubav, za Srbiju u svetu, za Srbiju koja se ponosi. Nećemo je izdati! Neka Ti je večna slava! S ljubavlju i poštovanjem,  Jelena Čolak, sa doktorata u Barceloni

16. Još uvek sam u šoku. Svakog trenutka očekujem da će javiti da si još živ. Ali, ta vest ne dolazi... Sve što bih pametno mogao da kažem je već sto puta rečeno od osoba mnogo elokventnijih od mene. Jedino što mi preostaje, je da se nadam da si sada na mestu koje je bolje od Srbije iz koje si otet i bolje od Srbije koju si želeo da nam podariš. Neka ti je večna slava i hvala. Novi Sad, 18.03.2003.  Miroslav Sic sa porodicom

17. Zorane, Bio si simbol snage, energije, pameti, optimizma... Postao si deo svih nas. Udario si temelje novoj Srbiji. Hvala ti.  Gordana, Novi Beograd

18. Veliki gubitak za sve....  Marija Dodig i Marko Stošić, Lisabon

19. Mnogo ćeš mi nedostajati... hvala za sve...  Jelena Iković

20. Kako da ne tugujem, kad nas ostavljaš same u ovom vremenu iskušenja, i kako da se ne radujem, kada si 12. marta 2003. godine, u 12.25, postao besmrtan?  Aleksandar

21. Otišao si, a mi smo ostali ovde, nemi, zbunjeni i uplašeni... Ovih dana puno mislimo na tebe i pitamo se kakav će ovaj svet biti bez tebe? Hvala ti za sve što si učinio za nas...  Jelena i Ilija

22. Napustio nas je najveći biser Srbije. Neka ga andjeli čuvaju.  Boško Mišković

23. Srbija će nastaviti pravim svetlim putem I ti si nam bio iskra, koja je zaočela reforme I otvorila vrata u svet. Idemo napred, tamo gde si ti stao.  (Nepoznati)

114

             1. VITA NON OPTANDA, OPTANDA SUNT VIVANDA - Don't dream your life, live your dreams. (Mislim da je to nas zajednički moto i da trebamo da ostvarimo ono što sanjamo, a ne da večito sanjamo o boljem životu - i svako bi trebao da počne i da podje od sebe) - ŽIVELA DEMOKRTIJA, koju nam je naš pokojni Premier omogućio. Katarina iz Beča

2. Hvala za Ti za nadu, u moje ime i u ime moga petomesečnog sina.  Ljubo, G. M.

3. Hvala za sve što ste učinili, a još više za sve ono što ste nameravali da uradite za svoj narod. Solovjev

4. Hvala za nadu, veru... Hvala što si postojao.  Mira

5. Blistavi ume, naša diko, šta će biti sa nama? Neki pacovi i budale su te odvojile od nas, jer im je smetala tvoja inteligencija, vizionarstvo, vedrina, osmeh, lep izgled, lepa porodica itd. Znaj, Zoki, postao si večan, istorijska ličnost i primer svim mladima. Neka ti je večna slava i hvala!  Mira Nikitović

6. ...samo da Vam se javim. ne mogu da nadjem prave reči da Vas pozdravim. Nedostajaćete nam i Vaša snaga, polet, energija, osmeh. Toliko ste mnogo uradili za nas, a nismo stigli ni da Vam se zahvalimo...  Vera

7. Hvala, na svemu što si učinio za nas i Srbiju. Nadam se, samo, da će tvoji saradnici imati dovoljno mudrosti, i bar deo tvoje energije, da završe rekonstrukciju ove ojadjene zemlje. U tom slučaju, za nas ima nade. S poštovanjem,  Biljana Colović

8. Nemam ništa drugo da kažem, osim da sam mnogo ljuta i da mi je mnogo žao to što su uradili Srbiji. Bilja iz Skoplja

9. Zorane, reči su bespotrebne za sve što si učinio za nas. Pamtiću te celog života i pričati kakav si ti bio čovek.  Darko Zečević

10. Iako se nisam slagao sa tvojom politikom, moram ti odati priznanje na svemu što si učinio za ovaj narod. Ti si jedan od onih koji su nas izvukli iz bunara, u kome smo godinama bili. Rizikovao si mnogo, da bi nama svima bilo bolje. Hvala ti, u moje i u ime moje porodice. Nikada te neću zaboraviti. Mirno spavaj. Neka ti je večna slava.  D. Nikolić

11. Počivaj u miru! Bio si najbolji lider i najbolji političar u Srbiji, koji je ikada postojao! Nadamo se da će Srbija i srpski narod nastaviti ono što si ti započeo. Ponosni na tebe i Srbiju,  Aleksandar, Verica, Rade, Dara, Milan i Marina Rašević, Johannesburg, Južnoafrićka Republika.

12. Dragi Zorane, uvek ćete ostati u našim srcima. Neka Vas čuvaju andjeli.  Tatjana Cvijić, Ljubljana

13. Tvoje oči su se za uvek zatvorile, a mnogi od nas su tek sada progledali. Hvala ti i oprosti nam što smo bili neodlučni.  (Nepoznati)

14. Srpski narod nije znao koliko velikog čoveka ima, dok te nismo izgubili. Nadam se da si nam preneo bar delić svoje energije i snage, jer samo tako možemo da istrajemo. Pamtiću te i poštovati tvoja dela dok postojim! Dušica K, Beograd

15. Najiskrenije saučešće porodici Djindjić. Bilo je lepo živeti u vremenu Zorana Djindjića.  Dragana Ilić, Užice

16. Još uvek čekam da se desi čudo. Da se vratiš.  Tanja

17. Nismo ni svesni šta smi izgubili. Hvala ti za SVE.  Boris

18. Verovao si u nas. Govorio si da mi to možemo. Imao si bezgranično poverenje u nas. Na nama je da to opravdamo.  Tatiana

19. Nisu te ubili, vječno ćeš živjeti!  Vladan T, Nikšić

20. Bio si nam DRAGA OSOBA, političar i državnik koji je znao gde je put Srbije. Okupio si nas i iznenada nestao. Srbija je izgubila tvoj osmeh, ali će se on vratiti kroz osmeh cele Sbije, zahvaljujući Tebi. Ne treba ti reći samo HVALA, već treba sprovesti tvoje ideje, a prekinuti sa pričom šta treba, jer se to već zna. Moja mladost te je znala i ostao si u njoj za buduće generacije pod imenom DjIKI, DEMOKRATIJA, MIR, RAZVOJ. A. Aleksić, Arandjelovac

21. Poštovani Predsedniče, hvala Vam na svemu što ste učinili za nas. Hvala za veru u bolje sutra! Ostaćete večno u našim srcima! Gradjanin Srbije o kakvoj si ti sanjao,  Ivan Milutinović

             22. Bili smo medju onima koji su ti verovali i uvek se smejali onima koji su pokušali da te ospore. Sada je taj osmeh nestao, jer naša bol je velika i nikada te nećemo zaboraviti. S poštovanjem,  porodica Marković

23. Poštovani Predsedniče Djindjiću, bili ste jedini čovek koji je mogao da pomogne i koji je pomogao ovoj zemlji. Ostajete u lepom sećanju svim gradjanima Srbije i Evrope. Saučestvujem u bolu Vaše porodice. Nek Vam je večna slava i hvala.  Ivan Jovanovic (DS), Nürnberg, Deutschland

24. Ne brini, Zorane, pobedićemo!  (Nepoznati)

115

1. Čast je bila imati Vas za predsednika. Hvala na svemu. Počivajte u miru.  Mia Pilipović sa porodicom

2. Ostali smo bez velikog čoveka i demokrate.  Suman Robert

3. Dragi Zorane, bio si moj idol, u tebi sam videla budućnost moje dece. Pitam se ko će sada da nas vodi napred, jer ti si nezamenljiv. Neka ti je večna slava i počivaj u miru.  D. Belić, Beograd

4. Hvala ti za zajedničke trenutke, u borbi protiv zajedničkog neprijatelja. Neka ti je večna slava i pokoj tvojoj duši.  Borisav Ilić, SPO Šabac

5. Junaci ginu, ali se i pamte. Pucali su u Srbiju, ali je nisu ubili, kao što ni Ti za nas nisi mrtav. Dubravka i Vladimir Drakulić

6. Doživela sam ovu tragediju kao ličnu, prvenstveno kao ljudsku, porodičnu i užasno tešku. Najviše me dirnuo gubitak oca, supruga i prijatelja, a usput mislim da mu je ovaj narod prekasno poverovao i zato mu se mora izviniti radom, poštenjem i vrednoćom, i tako spasiti sebe i generaciju koja dolazi. Moje duboko i najiskrenije saučešće porodici i vama, njegovim iskrenim prijateljima. S poštovanjem,  Anka Ilijić, Country Manager AUSTRIAN AIRLINES for Yugoslavia

7. Mi, koji smo možda bili podsvesno uvek sa tobom, ali okupirani drugim stvarima, sada smo skrhani bolom. Znaj da nam tvoj gubitak nije trebao, da shvatimo koliko si velik bio. S poštovanjem,  porodica Skorić

8. Nastavićemo ono što si Ti započeo.  Branka i Stojan

9. Dragi Zorane, Bez tebe nam je teško, ali si nam svima ostavio svoju energiju da nas vodi napred. Imao si toliko reči za sve nas, tek sada vidimo koliko je teško naći reči za tebe. HVALA TI.  Biljana sa porodicom, Arandjelovac

10. Zar si morao baš ti, i da li je ovaj narod vredan tebe. Mi, koji smo te oduvek voleli, znali smo koliko vrediš i uvek smo te cenili. Nadam se da tvoja smrt neće biti uzaludna. S velikim bolom i poštovanjem,  porodica Kostur

11. Nikada te neću zaboraviti. Dao si nam snagu i veru u bolje sutra i zbog toga podneo žrtvu. Ipak si na kraju uspeo da nas sve ujediniš i pomogneš da razmislimo o sebi.  Pedja Mijatović

12. Žalimo, od srca, što više nisi tu, ali nas raduje da svakog dana sve manje ubica i kriminalaca šeta Tvojom i našom Srbijom. Neka sećanje na tebe nikad ne izbledi!  Porodica Grujić, Novi Beograd

13. Hvala za srećnija jutra i spokojnije večeri, hvala u ime male Mine, Luke, Nikole, hvala u ime mladosti. Biljana Radičević

14. Bio si nam nada, i svetlost u mraku... Verovali smo u tebe...  Snežana, Bečej

15. POSLEDNJI POZDRAV.  D.o.o. AUTOMAN iz Kragujevca

16. Otižao je veliki čovjek, neko ko je Našu Maticu, a i nas, vodio u svijetlu budućnost. Neka počiva u miru i neka mu je laka zemlja.  Tijana

17. Ti si bio jedini... Počivaj u miru.  (Nepoznati)

18. Doletela sam u Beograd 11.03.2003, presretna što ću biti sa svojom familijom i svojim narodom, na žalost sve se to srušilo sledećeg dana, sad sedim u kući i slušam samo vesti, te tužne i bolne vesti. Zašto je srpski narod toliko proklet, da ceni čoveka onda kad ga više nema, jedino što verujem da si ti to sve gledao odozgo i verovatno se smejao tom prokletom narodu, jer oni i jesu smešni. Laka ti crna zemlja, mada znam da ti nisi u njoj nego gore i gledaš ih.  (Nepoznati)

19. Premijeru Srbije, Poslednji pozdrav,  porodica Jokić, Zrenjanin

20. Bila sam sigurna dok si bio tu. Hvala Ti za optimizam koji si ulivao.  B. Melinda, Horgoš

21. Hvala, za sve što ste uradili za našu Srbiju, ponosni smo što smo imali čoveka kao što ste bili Vi, hiljade Srba koračalo je sa Vama 15. marta za Vašu demokratsku Srbiju.  Porodica Mišić, Hannover

22. Neopisiva bol... Nedostajaćete mi... dok me bude... dragi Predsedniče.  Ana

23. Na svoju poslednju šetnju si krenuo iz Hrama Svetog Save. To mesto simbolizuje Srbiju kakvu si ostavio iza sebe: Veliko gradilište, do pola gotovo, a već sa zlatnim krstovima na vrhu, dovoljno prostrano da primi celu Srbiju i dovoljno malo da stane u svačiju dušu. Nastavljamo tvoju misiju - Srbija će biti onakva kakvom smo je zajedno sanjali!  Tanja i Nenad

24. Hvala ti za nadu koju si nam ulio, ali se bojim da bez tebe nećemo stići do svetla na kraju tunela. Kaća

25. Dragi naš Zorane, Celog svog života vukao si i gurao Srbiju u svet, a mi smo se opirali. Tvojom smrću, svet se vratio u Srbiju. Hvali Ti za sve.  Porodica Stojkov-Trivić iz Holandije

Нема коментара:

Постави коментар