Dobrodošli na moj blog

Ovaj blog je namenjen svima koji žele da se opuste, zabave, nasmeju... a možda i nešto nauče.

12. 3. 2011.

20.
E-knjiga žalosti


96

1. Šefe, upoznali smo se pre dalekih sedam godina. Tada smo se dogovorili: podržavaću Vas dok dobro radite, podrzavaćete me dok dobro radim. Mnogo smo uradili zajedno... Kordoni, batine, suzavac... Prvi "atentat" na Vas – jaja, koja su Vas pogodila, proletela su tik pored mene. Koalicije: Zajedno, SZP, DOS... POBEDA, POBEDA... Održao sam reč. Održali ste je i Vi, dobro smo radili... Vaše reči su bile: "...svakog dana, zapitaj se: Šta sam ja danas uradio za Demokratsku stranku?" Tako sam i radio. Ali 12. mart je uvek bio nešto posebno: tog dana je rodjendan mojoj devojci, mome rodjenom bratu, a dan pre i maloj Mariji, koju sam krstio i kojoj sam kum. Tako je trebalo da bude i ovog 12. marta. Ali, nije... Zaboravio sam devojci da čestitam rodjendan. Brata nisam ni video... Plakao sam... celog dana sam plakao i zurio u tv... B92, TV Politika, RTS, pozovi Stranku telefonom... Internet: Beocity, CNN, BBC... Sajt stranke - prazan... Pozovem Mila, kaže... isključili ga sa aparata... gotovo... nema te više, moj šefe... Danas ništa za stranku nisam uradio. Ne ljuti se, nisam mogao... Šefe, neka ti je laka zemlja srpska. Sam si je izabrao. Bez nje nisi mogao. Vodio si je. Srbija te je zavolela. K sebi te je uzela. Nije nas ni pitala... Sada si ti Srbija. Podržavaću Te i dalje... Neću te izneveriti...  Aleksandar Lazović, OO DS Kraljevo

2. Poštovani Premijeru, tvoja smrt je veliki gubitak za ovu napaćenu zemlju. Srecna sam što sam živela dve godine u nadi za bolje sutra, za našu decu. Krasile su Vas najveće ljudske osobine. Hrabri nikad ne umiru. Neka Vam je večna slava.  Nada

3. Poštovani gospodine Djindjiću, Na žalost, potvrdjena je stara maksima: "Sve što je lepo, kratko i traje". Ubili su čoveka koji je u sebi objedinio vrsnog političara, filozofa i pragmatičara. Nikad Vas nećemo zaboraviti. Bili ste naš simbol nade.  prof dr Nikić sa porodicom

4. Bili smo beznadežan narod, ulio si nam nadu, šta smo mi učinili za tebe?  Ljiljana Arif

5. Poštovani gospodine Djindjiću, svesno ili nesvesno, voleli smo Vas svi. Bili ste naša nada, vera u bolje sutra. Neka Vam je večna slava i hvala.  Anita

6. Bio si i ostaćeš LEGENDA. Neka te andjeli čuvaju, kada mi nismo umeli. HVALA!  Dragana, Užice

             7. Nije trebalo da se završi na takav način, ali, ipak, u svemu lošem ima i nešto dobro. A to je, da je tvoja smrt ljude konačna pomerila s mesta, da javno osude kriminal, sa kojim su živeli zadnjih deset godina. Ćutali, trpeli i gledali kako im deca nalaze nove idole. Ti si pokazao ovoj zemlji kakav idol treba našoj omladini. Hvala ti na svemu.  Sandi

8. Poštovani Zoki, Ponosna sam što sam živela u državi u kojoj si ti bio premijer. Bio si naša nada za lepšu, bolju i bezbrižniju budućnost. Ponosno, za uvek na tvom putu... Hvala Djiki!  Bojana Tufegdžić

9. Zar je bilo potrebno da te ubiju, da bi ljudi shvatili koliko te vole. S poštovanjem, porodice Stojanovski i Perić

10. Verovao i razumeo sam tvoje ideje i pre ovog žalosnog čina.  Subić Zoran, Insbruk. Dragi Zorane, volimo te svi i ostaćeš nam za uvek u sećanju,  Sladjana Subić, Innsbruck

11. Dragi Zorane, hvala ti za nadu, hrabrost. Bog neka ti dušu prosti.  (Nepoznati)

12. Najboljeg medju nama nema!  Jelena i Pajo

13. Dragi moj Zoki, neka te čuvaju andjeli, kada već mi nismo znali. Kako dalje bez tebe? Kako? Rafailović Miroslavm, Novi Beograd

14. Probudio si nadu, vratio osmeh, podsetio da postoji budućnost... pokazao svetlo na kraju tunela.... i taman kada smo počeli da verujemo da se snovi ostvaruju... otišao si... ali, znam da čovek živi dok žive njegova dela i... onda si ti besmrtan... u ime sećanja na tebe, nastavljamo putem kojim si nas ti poveo, našim putem, putem budućnosti za našu decu... neka te andjeli čuvaju... Danica, Nenad, Jovana i Bogdan Radenković, Bor

15. Zorane, hvala ti za sve dobre vesti, koje su dolazile is Srbije, posle golgote, kroz koju je prošla. Hvala ti i nemojmo te zaboraviti.  Dragan D. Nebrigić, USA

16. Ima nade za Srbiju, ti si nam je dao.  Aleksandar, Mirko, Zdravko i Slavko, Kučevo

17. Plači, voljena zemljo! I stidi se! Sramota je što se tako lako gube ovakvi ljudi, što ne umemo da cenimo takle veličine i što smo tek sada shvatili da je Zoran Djindjić bio veći i bolji čovek nego što ova zemlja zaslužuje. Neka se Svevišnji smiluje ovom nesrećnom narodu, da najzad prestane da bude najveći neprijatlj sebi samom, da bi ga jednog dana bili dostojni!  Anka Blagojević, Subotica

18. Bio si nam nada u ovim užasnim vremenima, predivan čovek, hrabar lider, dobar učitelj. Bio si naš uzor i MOJ IDOL! Teško je shvatiti da te nema više... osećamo tugu, bol i ogromnu prazninu u našim srcima. Nedostaje nam tvoj glas, osmeh, tvoj optimizam i tvoja ogromna energija. Puno smo naučili od tebe i toga ćemo se držati. Ima, Zorane, još demokrata u ovoj državi i borićemo se za nas i zbog Tebe.... ići ćemo putem tvojih snova. Učinićemo Srbiju predivnom zemljom, zemljom kakvu si i ti sanjao. Dragi Zorane, večno ćemo Te voleti, poštovati... i nikada Te nećemo zaboraviti!!! Neka te Bog čuva, a nama neka da snage da sprovedemo Tvoje ideje i sve što si Ti hteo. Neka Ti je laka zemlja! Zbogom, dragi Zorane! Anamarija Djimesi, Demokratska stranka, Subotica

19. ...NASTAVIĆEMO TVOJIM PUTEM....  Porodica Rodić

20.  Barac Krempatić Gordana, Vancouver, Canada, i Krempatic Boris, Vancouver, Canada

21. Slava Ti!  Luca Nowak, Jelena Volić i Nina Volić

22. Mnogi te nisu razumeli, ali bio si najveći Patriota i prvi moderan političar u istoriji ove zemlje, hvala ti za sve i večna ti slava!  Kiki

23. Gledajući sahranu i srpsku zastavu na kovčegu, pitala sam se da li ćemo Srbiju sahraniti sa tobom, konačno se probuditi ili da li sam i ja kriva, izmedju svih onih koji su otišli krajem devedesetih, jer, da smo svi mi bili tu, možda se to ne bi desilo!  Mirjana sa porodicom

24. Plakao sam, a ne plačem često. Poslednji put, za ocem 1999. godine, a u subotu za tobom. Ali, uspomene i slike obojice, jedna pored druge. Bili ste mi jednako važni, svaki na svoj način. ZBOGOM, najveći SRPSKI šmekeru.  Smiljan Banjac - Baki

97

1. Meni i mojoj generaciji podario si nešto neprocenjivo - slobodu. Pružio si nam šansu da imamo svetliju budućnost, bolju sutrašnjicu, lepšu budućnost od generacija pre nas. Oni, koji su te ukrali od nas, hteli su da unište ovu zemlju. Ali, sve dok postoji uspomena na tebe, ova zemlja će nastaviti da se bori, nastaviće da radi na ostvarenju tvog i našeg zajedničkog sna. Živećeš za uvek u našim srcima i dušama. Nadam se da Raj ceni naš poklon, koji smo mu podarili. Čuvaj nas sa neba, molim te, i nemoj da nas napuštaš, inače smo izgubljeni.  Anja Kovač

              2. Ne vredi opisivati rečima koliko si velik bio. To su svi znali, i oni kojima si bio idol i uvek ćeš biti, i onima koji su bili previše primitivni i plitki da te razumeju. Oni te ne mogu ubiti, jer ćeš ostati u srcima onih koji te zaista vole, a njih je mnogo, Beograd je bio mali kad su se oni okupili da te prate i u tvojoj poslednjoj šetnji. Nedostajaće mi tvoj iskreni, dečački osmeh. Počivaj u miru.  Vanja Dimitrijević, Šabac, 15 godina

3. Iz mračne prošlosti, poveo si nas i pokazao nam put ka svetloj budućnosti. Večno zahvalni,  porodica Kostić iz Zaječara

4. Puno Vam zahvaljujemo, za nadu koju ste nam pružili. Za omladinu, koja Vas je obožavala i verovala u Vaše ideje. Gospodjo Djindjić i ostala porodica, primite naše iskreno saučešće.  Ljiljana Stamenković sa porodicom, CH

5. Neka ti je večna slava i hvala!  porodica Popov iz Bečeja

6. Ubili su najboljeg, ubili su nadu, ubili su deo mene... Zar je morao svoj život da položi, da bi se gradjanima otvorile oči o tome šta nam je značio? Nikada Vas neću zaboraviti!!!  Stanislava

7. Zorane, hvala ti za sve što si učinio za našu zemlju. Neka ti je laka zemlja. Najveća si legenda, car, kralj... poručuje ti  Stefan Jakovljević

8. Dragi Zorane, Tebe sada ništa ne može da zameni. Ali nikada nećeš umreti!!! Sada ćemo SVI mi biti TI! Marija Sajić

             9. Ja sam danas tužan, besan... ne znam kako da opišem svoje stanje duha i tela, ali ono što znam da opišem je neizmeran PONOS koji osećam što sam živeo u TVOM vremenu i bio svedok TVOJIH dela...  Slobodan Jovičić, Surčin

10. Ubili su najboljeg.  Vlada

11. ZORANE!, Ti si SUNCE Srpskoga neba, Ti si Veličanstvena svetinja, pred kojom uspravno stojimo, Ti si INSPIRACIJA, koja večno traje. Volimo te neizmerno. IVA, FILIP, ZORICA, DRAGAN, KRUŠEVAC

12. Borili smo se sa tobom da doživimo 5. oktobar, pobedili smo. Ni posle tvoje tragične smrti, nećemo klonuti duhom i nastavićemo tvojim putem, pobedićemo.  Šećerov Josif, supruga Agneą, kćerka Olga i sin Ivan, Senta, 15.03.2003.

13. Hvala za sve što si uradio za nas i našu budućnost, nikada te nećemo zaboraviti, dragi Zorane, nastavićemo tvojim putem. Sa velikim poštovanjem,  Dragan i Irena Janković, ZVEZDARA

14. Zorane, beskrajno hvala za sve.  (Nepoznati)

15. Veliki gubitak za Srbiju.  Mitrović Ana, Prokopić Gordana, Stanojević Marijana, Dudić Dragana,  17.03.2003. Šabac

16. Premalo je reči, da bih rekla koliko si mi značio... Bio si i ostaćeš najbolji političar, čovek u koga sam verovala da će izbaviti Srbiju iz sveg ovog zla, a sad... kome sad da verujem?! Odneo si sa sobom i nadu u neko bolje sutra... Ti si nezamenjiv! Nedostaješ nam puno! Svaka moja suza je vredna tebe. POČIVAJ U MIRU.  Sonia

17. Dragi Predsedniče, Ne mogu Vam obećati da ću Vas voleti i poštovati večno, jer večno ništa ne traje, ali ću Vas voleti i poštovati samo onaj deo večnosti koliko traje moj život!!!  Goran Z, Užice, 17.03.2003.

18. Nemam riječi. Teško sam pogodjen i duboko potresen tvojom smrću Bio si veliki čovjek. Neka ti je vječna slava! Tvojoj porodici iskreno saučešće i puno snage u ovim teškim trenucima. Robert Rakić, Cirih, Švicarska

19. Ako nas, Zorane, tvoja smrt obezglavi i rasturi, izgubićemo svaki smisao života u Srbiji. Počivaj u miru i neka te andjeli čuvaju.  Porodica Filipović iz Bora

20. Trebalo je samo na vreme da te shvate...  Polonca, Maja i Marko

21. Ne mogu da verujem da Vas više nema... Ovo izgleda kao jedan ružan san... Bili ste nada ovom narodu... Sve je krenulo na bolje zbog Vas... A sada... Ništa neće biti isto bez Vas...  (Nepoznati)

22. Jako mi je žao i hvala za sve.  Milica Stojanović

23. Dragi Zorane, neizmerno mi je žao što Te više nema medju nama. Otišao si prerano, ali, možda ne i uzaludno. Zar je bilo potrebna tvoja glava da bi se lavina pokrenula? Eh, da Ti je ustati i pogledati šta se dešava u Tvojoj, našoj Domovini, pa da ti srce bude puno, to isto srce što su ga neljudi razneli. Neka ti je laka zemlja i večna hvala.  Srdjana

24. Bog da prosti. Veliko i zakasnelo hvala, za sve metafore, parabole i rečenice, i, iznad svega, dela kojima si menjao naš život. Vječnaja pamjat, neumornom borcu.  Dragan, Beograd

25. Dragi Zoka! Bio si jedna od rijtkih svijetlih tačaka u Srbiji. Za dvije godine, za svoj narod uradio si mnogo više nego što su mnogi za dosta duži period. Ono čega mi je veoma žao je to da dok si bio živ mnogi te nisu shvatali i cijenili, i da je moralo ovako nešto da se dogodi da bi neki shvatili šta si značio Srbiji. Ti si heroj srpskog naroda, a ne neki drugi koji misle da jesu! SLAVA TI I HVALA NA SVEMU!  Željko, Bijeljina, Republika Srpska

98

              1. OCU EVROPSKE SRBIJE, Tebi, kao najboljem među nama, prilične su samo reči onih koji su ti po mudrosti ravni, zato ti ja sada upućujem reči najmudrijeg među vladikama, reči Vladike Nikolaja: "Ne bojte se onih koji ubijaju telo, a dušu ubiti ne mogu". Tvoj duh ostaje večno u nama, da nas vodi dalje, putem kojim si nas Ti poveo! Na Tvom putu, dok sam živ!  Milan Janković

2. Ne znam da li će se ikada pojaviti čovek takvih kvaliteta, kao što si bio ti, ali znam da je sa tobom otišla jedna mladost, jedna prošlost i iznad svega budućnost, koja je zračila iza tvog osmeha! Samo Bog zna koliko ćeš nedostajati meni i ovom narodu! Hvala ti i počivaj u miru svetskih velikana!  Biljana Stajić, Jagodina

3. Žalosno je da smrt dobrog čovjeka treba da nas trgne iz ružnog sna u kome se nalazimo.  I. Mijatović & D. Galić, Seattle, USA

4. Hvala ti za sve, pratićemo tvoj put! Večno i odano!  Dunja i Vladan

             5. Bio si maestralan učitelj svima koji smo želeli da naučimo, podrška nama koji smo želeli da se pokrenemo i snaga svih nas koji smo želeli da iskoračimo napred. Molim Boga da nadjem hrabrosti da koračam dalje i mudrosti da sutra sve to prenesem svojoj deci.  Ivona Stojanović sa porodicom, Beograd

6. Pucali su u tebe, pucali su u sve nas, koji te volimo, poštujemo, cjenimo i vjerujemo u tvoj program. Pucali su u mladost i u budućnost. Ubili su tvoje tijelo, ali ne i tvoj duh, ti ćeš vječno živjeti u našim srcima, tamo ti ne mogu ništa. ZORANE, DAO SI PREVIŠE ZA SVOJ NAROD. HVALA TI, POČIVAJ U MIRU. ISKRENO SAUČEŠĆE PORODICI DJINDJIĆ, STRANAČKIM KOLEGAMA I SVIM DOBRIM LJUDIMA, KOJI, U OVIM TEŠKIM TRENUCIMA, OSJEĆAJU DUBOKI BOL I TUGU, ZA NENADOKNADIVIM GUBITKOM - NAŠIM PREMIJEROM Dr ZORANOM DJINDJIĆEM.   Slobodanka i Dragana – Stokholm, 16. mart 2003.

7. Hvala Vam, gospodine Predsedniče.  Nikola

8. Mnogu žal mi e poradi tvojata nasilna smrt, a, vo isto vreme, i žal što nie vo Makedonija nemame čovek kako tebe. Se nadevam deka od gromobran ke staneš svetilnik za Srbija i site vo regionot!  Aleksandar

9. Dragi Zorane, predvodio si nas hrabro ulicama Srbije, do pobede nad komunizmom i bedom, bio si veličanstven predstavnik naše zemje, zahvaljujući tebi lepo je bilo biti gradjanin ove zemlje u poslednje dve godine. Oprao si lice Srbije i predstavio je svetu lepšom nego što je ona ikada bila. Mnogo ti hvala i nikada te nećemo zaboraviti.   (Nepoznati)

10. Poštovani Zoki, Ponosna sam što sam živela u državi, u kojoj si ti bio premijer. Bio si naša nada za lepšu, bolju i bezbrižniju budućnost. Ponosno, za uvek na tvom putu... Hvala, Djiki!  Bojana Tufegdžić

11. Naš Premijeru, Delili smo iste snove, koje si počeo ostvarivati za sve nas, koji smo osećali kao ti. Sada, kada si nas tragično napustio, tragedija srpskog naroda je utoliko veća, koliki je širok svet u koji si nas vodio... a videli smo ga na Tvom ispraćaju, i on je video nas, celi svet. Poklonio Ti se. Moj Premijeru, u modernoj srpskoj istoriji ostaćeš kao najblistaviji biser, koji je ovaj narod ikada imao. Večno. S nadom i energijom, kojom si nas nadahnuo, ostvarićemo Tvoj i naš veliki san: modernu evropsku Srbiju... Večna Ti Slava i Hvala, Zorane. Vladimir Ristivojević, grafičar, Beograd

12. Ubili su najboljeg, ubili su nadu, ubili su deo mene.... zar je morao život da dâ, da bi ljudi shvatili šta nam je značio Zoran Djindjić... mislim da ga nismo zaslužili... Nikada ga neću zaboraviti.  Stanislava

13. Dragi naš Premijeru, uvek smo verovali tvojim demokratskim vizijama, ponosili se tobom i pomislili da smo i mi, konačno, dobili pravi lik demokratskog Srbina. Zlikovci su te odneli, koji ne zalsužuju epitet nacije od koje potiču. Nadamo se da će biti privedeni pravdi. Neka ti je laka zemlja i neka te andjeli čuvaju. S poštovanjem, Milan i Zorica Vukmirović sa decom Luzern, Švajcarska

14. Poštovani Predsedniče, posle desetogodišnjeg proganjanja u opoziciji, bili ste prvi političar u istoriji, koji je na vlasti, a satanizovan, kako od privatnih, tako i od strane državnih medija. Zajedno s Vama, i mi, koji smo delili Vaše stavove, sve više smo se morali kriti i povlačiti pred povampirenim "patriotama", koji su, u zadnjih godinu dana, glasniji nego ikada. Platili ste danak svojoj težnji da vladate demokratski. S tim neljudima to ne može. Kao i sve divlje životinje, i oni razumeju samo jezik batine i sile. Ne smemo biti ljudi prema njima, jer će oni i dalje biti zveri prema nama! Možda Vaša plemenita duša ne žudi za osvetom, ali mi, obični ljudi, željni smo te opore voćke, više nego ikad. U nadi da će Vaši naslednici to umeti da shvate i ostvare, želim Vam večni mir i spokoj.  Zoran iz Niša

15. Nastavićemo da sanjamo i ostvarujemo tvoj San, jer bi, u suprotnom, u Srbiji zavladala noć. Hvala ti za sve.  Olivera Zizović, student iz Beograda

16. Zorane, Ustani i nastavi putem kojim si do sada išao. D ejan, Zrenjanin

17.  I tu leži volja, koja ne umire... E. A. Poe  (Nepoznati)

18. Nastavićemo prekinutim putem tvojim, bez tebe sreću nećemo naći, toga se boim.  Saša, Sneža, Ivan, MLADENOVAC

19. Ako ikada stignemo tamo, gde si nas poveo, biće jako tužno bez tebe! Hvala za sve! Tijana i Nevena

20. Hvala ti na svemu. Bio si um ovog naroda. Ušao si u istoriju.  Cokić Miroslav

21. Čika Zoki, Hvala ti za dve godine optimizma i nade za bolje sutra!!!  STAROVIĆ VIDOSAVA

22. Gospodine Predsedniče, Hvala Vam za nadu koju ste probudili u nama i samopoštovanje koje ste nam vratili. Proces koji ste započeli neće stati, jer će ga nastaviti Srbija, koju ste toliko voleli i kojoj ste dali sve, pa i život. Neka Vam je večna slava.  Perica Spehar, Beograd

23. Hvala za sve što si uradio za nas. Ubili su nam nadu, ali zbog tebe idemo dalje.  Ivana

24. Da li si morao da pogineš, da bi i neverne Tome konačno shvatile tvoju viziju i količinu vere i energije, koje si unosio u ono što si radio. Moram da verujem da će se ono, što si započeo i u šta si verovao, biti nastavljeno zbog svih nas u ovoj našoj zemlji Srbiji.  Dragoslav Popović

25. Du warst einer von uns. Obwohl es Dich nicht mehr gibt, werden Deine Ideen und Ziele in uns allen weiter leben und bald werden wir sie verwirklichen.  Slavica aus Bremen, Germany

99

1. Poslednji pozdrav za našeg prijatelja i vođu, koga nismo imali čast i sreću lično upoznati za života... ali ćemo, za našeg života, ići putem koji je Zoran zacrtao!  Snežana, Nikola i Željko Đurić iz Sombora

2. Nakon gorkih devedesetih, u kojima nam je ostalo detinjstvo, sa tobom smo mogli zamisliti budućnost. Dobili smo svest da se učenjem sve postiže i bili smo sigurni da ćemo, kada završimo školovanje, biti u evropskoj Srbiji. Omladina je na gubitku najinteligentije i najharizmatičnije ličnosti!!! Gimnazijalci  STAROVIĆ MILOŠ (17), VUKČEVIĆ STEVAN, MLADJEN MILOŠ

3. Hteo si da udješ u Evropu - ušao si u naša srca. Želeo si jedinstvenu državu - sada smo sjedinjeni bolom i patnjom za tobom. Hvala ti što si mnoge stvari u ovoj državi izveo na pravi put. Ono što nisi stigao da završiš, završićemo mi. Tvoje ideje biće naš putokaz kroz ceo život. Sigurno ćemo uspeti, jer ćeš se ti boriti za nas i odozgo. Srbija je izgubila najvećeg sina, kojeg je ikad imala!!!   Edita K.

4. Bog neka Ti plati, za sve što si učinio za nas nezahvalne.  (Nepoznati)

5. Šta sad, kada tebe nema? Nadam se da će nam dragi Bog pomoći u ovom haosu, da se iz njega izvučemo; to kažem, jer si ti naš Isus, koji je morao, zbog nas običnih, da plati životom!!!  Djordje Damjanović, Beograd

6. Kada si ti govorio o budućnosti, svi smo te s pažnjom slušali, sada nam samo preostaje da idemo u susret tvojim vizijama. POČIVAJ U MIRU I UVEK ĆEŠ ŽIVETI U NAMA.  Petrović: Dobriša, Sladjana, Tijana, Bojana i Nikola

7. Bio si mi idol još iz studentskih dana, i sada si. Žao mi je, mada znam da ćeš brinuti idalje o nama, negde sa neba. Neka ti večna slava. HVALA TI.  Sanja

8. Dragi Predsedniče, Hvala Vam najlepše za sve što ste uradili za našu zemlju. Vaše ideje i lik će za uvek živeti u našim srcima. Večna Slava i Hvala...  Aleksandar

9. Žao nam je, ZORANE, tebe, iako nam nisi bio predsednik. SRBI sa one strane DRINE iz REPUBLIKE SRPSKE,  Dejan, Rus, Srdjan

10. Ti si bio izvanredan čovek. Du wirst fehlen auf dieser Welt. Gerade jetzt.  Bea, Berlin

11. Zorane, mnogo si učinio za našu zemlju, ali si nas prerano napustio. Nek ti je laka zemlja. (Nepoznati)

12. Imao si nepogrešivu viziju budućnosti. Bio si i ostao uzor i nada mladima u Srbiji, zalog naše budućnosti. Bio si pravi čovek u pravo vreme. Bio si ambicija i energija Srbije. Dao si nadu i želju mladima, da se uključe i ostanu u Srbiji. Imao si veliku energiju, koja nas je vodila i vodiće do kraja. Hvala.  Ivanka i Ivana Marinković

13. Umro je najveći reformator Srbije, umro je čovek nadnaravne moći, čovek koji je bio vredan svakog poštovanja i pažnje. Počivaj u miru, gospodine Predsedniče!!  (Nepoznati)

14. Dragi Zorane, bio si veliki čovjek, velika nada za Srbiju, a ubili su te nepriatelji Srbije i KUKAVICE. MARKO, PETROVAC, MONTENEGRO

15. Žao mi je. Verovala sam u Vas.  Ana

16. Obrazovanog, Superiornog i Inteligentnog su ubili Budala, Prevara i Pacov. Ima li tužnije alegorije o Srbiji?  Jelena Radovanović

17. Dragi Zorane, uzeli su ti život zbog tvoje vizije, hrabrosti i želje da probudiš u Srbima Ćoveka i pobediš naše večite izgovore, neodlučnosti, nespremnosti, sva naša 'ne' i da ih preokreneš u naša 'da', u stvaranje odgovornog društva, koje će svesno i odgovorno donositi odluke, zbog kojih se neće stideti pred potomcima, i koji će znati da smo sve pokušali. Večna ti slava i pokoj duši. Moje najiskrenije saučešće porodici Djindjić, kolegama u stranci i svim ljudima dobre volje.  Zoran Marinković, član DS od 1990. godine, trenutno III sekratar i Vice konzul Ambasade Srbije i Crne Gore u Amanu, Jordan

18. Iako dani prolaze, tuga za tobom ne prestaje.  Porodica Perišić iz Teslića

19. Ja imam 10 god, a moja sestra 8, i mnogo nam je žao.  Aleksandar i Antonela Vasić

20. Hvala ti, što si nas izvukao iz pakla. Kroz čistilište moraćemo sami.  Mladen

21. Topla reč na usnama, miris blag u grudima, sve me na tebe podseća. Noćas iz ništavila opet kreće lavina, srce opet predoseća, i nada da i bez tebe biće bolje!!!  Jasmin Gicić, Novi Pazar

22. Ostavio si traga u našim životima i bićeš za uvek u našim mislima... naš premijer... za uvek tvoji, Vladimir i Jelena

23. Srbi su proklet narod,samo ih bol spaja. Sada si nas Ti spojio. Ovo nije tvoj kraj, ovo je tek početak borbe koju si Ti započeo, a mi je nastavljamo, nadahnuti tvojom energijom, koja se sada usadila u nas. Počivaj u miru! 12.03.2003. godine.  Venečanin Maja - Progar

24. Buduće generacije će nam zavideti, jer smo "živeli i šetali sa Tobom". Neka ti je večna slava.  Đorđe Kovačević - Progar

25. Neizmerna žalost. Bićeš i dalje sa nama.  Familija Marojević

100

1. Nema što poveke da se pisuva za čovekot, koj beše edno od retkite svetla na krajot od tunelot narečen Balkan. Neka mu e lesna zemjata, slavata e veke negova, a naše e da go prodolžime razvojot na demokratijata, za koj Zoran go dade najsvetoto, životo. Bog da go prosti.  Dime, Makedonija

2. Neka te andjeli čuvaju.  (Nepoznati)

3. U mislima smo sa Vama, a varujemo da ste i Vi sa nama.  (Nepoznati)

4. Neka te andjeli čuvaju.  Ana Milić, KG

5. Djiki, Bio si lider na zemlji, neka te andjeli čuvaju.  Mića, KG

6. Dragi Zorane, hvala ti neizmerno, na žalost, bilo je dana kada sam sumnjao u tebe, oprosti, Bio si najbolji.  Dejan A.

7. ...Tvoja je bila zemlja i sve što je bilo na njoj, jer, iznad svega, bio si čovek, Zorane moj!!! Ana, Užice

8. Reči su postale siromašne da opišu bol u srcu, prazninu u duši, nesigurnost u nogama... Poštovani Zorane, bio si daleko ispred svog vremena, slobodnog uma, rasterećen prošlosti, lavljeg srca, sigurnog hoda, zdravog samopouzdanja, okrenut budućnosti. Za male ljude učinio si velika dela, vratio veru u Boga, veru u sebe; imao si vizije, kreativne ideje, znao rešenja... Godine, tokom kojih si se neumorno borio protiv neprijatelja nase zemlje, zla i izroda, su Te samo učinile još mudrijim, zrelijim i kreativnijim. Nisi se dao pokolebati niskim udarcima, prostaklucima, i poniženjima. Uvek si bio iznad, i Tvoja energija je zračila svuda oko nas. Sigureni u Tebe, osečali smo se sigurnim u sebe. Znam, sada bi rekao "...meni ne treba da udjem u istoriju, pogotove ne u mit, legendu, ja samo hoću da se svi potrudimo da sprovedemo reforme da bi nam svima bilo bolje u zemlji u kojoj živimo...". Sada smo na tom putu izgubili nasu Zvezdu vodilju, ali Ti si postao besmrtan, Tvoj duh će živeti uvek u nama, Tvoje reči odzvanjati u ušima, Tvoj osmeh i optimizam zračiti u podsvesti... Dugujemo Ti mnogo više nego što se rečima može opisati. Duboko saosećamo u bolu Tvoje porodice. "Hvala" je premalo, za sve što si učinio za našu zemlju, i za sve što si započeo. Neka Ti Bog podari nebeski raj i neka Ti je večna slava.  Gordana Zlatanović sa porodicom

9. Moliću se za tebe, dok me bude. Ali, ko će se boriti za moju budućnost sada, kada tebe više nema. Vlada

10. Ne volim politiku i ne volim političare. On je bio jedini političar koga sam stvarno volela...  Jelena B.

11. Ako je Bog jedino stvorenje, koje ne mora da bude vidjeno da bi se verovalo u njega, onda si ti, Zorane, jedino biće koje ne mora da bude prisutno da bi se volelo... Ostaćeš za uvek u našim srcima...  Ana i Lola iz Paraćina

12. Od prvog trenutka, kada si počeo da vodiš narod protivu diktatora i njegove porodice, bila sam sa tobom, iako ne na ulici. Sa pola familije i pola prijatelja i poznanika se posvadjala, uveravajući ih da ne treba suditi o nekome gde je studirao ili radio, na protiv - trebamo biti ponosni, već da pogledaju surovu stvarnost i tvoje ideale. Na žalost, morao si na ovaj način da, i njih i sve one koji ti nisu verovali, uveriš da si bio pošten i dosledan onoga za šta si se decenijama borio, a mogao si da imaš lep i miran život jednog uglednog doktora filozofije. Sa beskrajnim divljenjem i poštovanjem,  Gordana T.

13. Kao i svaka velika ličnost, bili ste ispred svog vremena.  Dejan Stojanović, Prokuplje

             14. Ubili su osmeh Srbije, ali ne i budućnost. Ušao si u istoriju. Muško sam, a plačem. S ponosom ću deci i unučadi pričati kako sam se rukovao nekoliko puta s Tobom, kako sam bio član DS, verovao kada mnogi nisu, kako sam nastojao da tvoja ideja slobode i demokratije zaživi u ona teška vremena. Ponosan sam što sam Te poznavao. Hvala Ti, doktore - lečio si osmehom.  Oluja SONTA

15. The mind and spirit of Zoran will be among all Serbians around the world. Pray for peace, democracy and progress.  Vojislav Stojanović, Barcelona, Spain

16. Ubili su naše sunce i snagu, ali nikada neće moći ubiti tvoje ideje i vizije nove Srbije, koje će vječno ostati u nama i koje ćemo slijediti još jače nego do sada. Neka tvoja smrt pokrene i ojača demokratske snage, u stvaranju one Srbije koju si ti trasirao. Neka Ti je slava i veliko hvala.  Željko Ristić, Trebinje, R. Srpska

17. Dragi naš Zorane, neka ti je večna slava i hvala, za svu nadu koju si nam dao, za sav tvoj optimizam, za tvoju borbu, inteligenciju, briljantnost. Ne može se rečima iskazati sve što se u ovom trenutku oseća. Bio si nada mome teško obolelom sinu, koji je one zime 96/97. šetao ulicama Sombora zbog izborne kradje, jer je verovao u tebe. Dao je poslednje trenutke svoga zivota za tebe, jer je verovao u tebe. A onda je otišao, za uvek, kao ti danas. Sada ste vi tamo negde u rajskim poljima zajedno. Pozdravi mi ga, jer on nije dočekao tvoju pobedu. Ali mi je ostao drugi sin, koji je bio mlad, gimnazijalac, ali je sa starijim bratom šetao za tebe. I on je verovao, i on se nadao. A sada, šta je ostalo? Ništa, Zorane. Moj sin te je ispratio na tvoj poslednji put, a ja, majka, koja je takodje izgubila jednoga sina, gubitak tebe osetila sam kao gubitak i drugog sina. Jer, da li će on imati snage da ostane u ovoj zemlji? Zorane, pucali su u našu jedinu nadu. Pucali su u najboljeg! Moje najiskrenije saučešće, majci koja je je takvog rodila, supruzi koja te je volela, deci, čiji si uzor bio, sestri koja te je volela, stranci koju si tako uspešno vodio, Vladi čiji si premijer bio. Jedna tužna majka iz Sombora.  Djurdjica Andjelković

18. Dragi Zorane, bio si čovek svestan i savestan. Uspeo si nemoguće - da vratiš osmeh na naša lica i nadu u naša srca. Neka Ti je večna slava i hvala.  Olivera Beuković

19. Otišao si... Ne svojom voljom, niti voljom svoga naroda... Ubili su najpametnijeg, najprosperitetnijeg, najcenjenijeg Srbina!!! Nama jedino ostaje da pokušamo da ostvarimo te ciljeve koji si nam zadao. Hvala ti zato što si pokušao da od džungle napraviš državu..  porodica Djurdjević

20. Hvala ti za nadu koju si mi pružio. Doveo si svet, da vidi svu lepotu ovog napaćenog naroda i lepotu ove zemlje. Približio si nas svetu, a mi moramo učiniti da udjemo u taj svet. Ostala je nada u osam miliona, koliko nas ima. Tvoja stranka će nastaviti putem koji si zacrtao. To je zadatak svih nas.  Nena iz Bora

21. Na žalost, značaj čoveka saznamo tek kad od nas ode. Poslednje zdravo i hvala. Shihan Vladimir Djordjević, United States, Center Of Real Aikido

22. Zorane, puno smo te voleli i živeli u nadi da će nam s tobom biti bolje. Iako si otišao, ostao si u našim srcima. Neka te andjeli čuvaju - porodica Klemenjak

23. Tuga je, teško je, prazno je...  Novica, Kragujevac

24. Pričaću svojoj deci kakav si velikan bio... Hvala ti za sve što si učinio za svoj narod.  Aleksandar Vučetić sa porodicom

Нема коментара:

Постави коментар