Dobrodošli na moj blog

Ovaj blog je namenjen svima koji žele da se opuste, zabave, nasmeju... a možda i nešto nauče.

14. 3. 2011.

54.
E-knjiga žalosti


266

1. Moja će deca možda videti bolju Srbiju, ali za mene viže nisam sigurna. Sa dubokim poštovanjem i tugom, opraštamo se od Vas.    porodica Stajić

2. Neka te andjeli čuvaju, kad nismo znali mi.    Porodica Janković

3. Dve godine je malo za ovo sunca, što si mi dao, kako dalje bez tebe?! Neka ti je večna slava i hvala! (Nepoznati)

4. Djindjo , ulazis u istoriju upisan svetlim slovima , kao licnost koja je bar malo probudila i ulila nadu ovom napacenom i pre svega glupom narodu. Žao mi je što se ovako završilo, bio sam uz tebe i verovao ti sve ove godine. Najbolji si!! Ostaješ upamćen kao čovek koji izaziva divljenje svojom rečitošću, optimizmom i energijom. Srce mi se cepa ovih dana... Mirno počivaj.    Randjelović Marjan, Požarevac

5. Sei froh, ich denke an Dich und deinen Werk!    Goran M. Cirica

6. Hvala ti za sve. Bio si i ostaćeš najbolji!    Trajković Igor

7. Pogodivši Vas, pogodili su srce reformi. U dolazećem vremenu, molićemo Boga da nam da energiju i snagu, kakvu ste Vi za života imali, da bismo mogli da nastavimo, tamo gde ste stali. Neka Vam ja laka zemlja.   Porodica Stević, Ražanj

8. Izražavam duboku žalost i saučešće porodici Djindjić i gradjanima Srbije.    Ana

9. Dragi Djiki, bio si i ostao veliki. Zlotvori su iščupali tvoje srce, ali je tvoj duh i vedri osmeh ostao nad Srbijom, da joj večno obasjava put. Poslednje zbogom od    porodice Milosavljević

10. Svi ljudi imaju iste mane, ali nemaju iste vrline, u tome je i sva razlika izmedu malih i velikih ljudi,  kakav je bio gospodin Zoran Đinđić.    Marija Jakovljev

             11. Hvala ti za sve što si učinio za naš narod. Nikada te neću zaboraviti. Počivaj u miru.    Bojan Vojvodić, Čelarevo

12. In Memoriam für Zoran Đinđić, in der Sprache, die Dir neben Deiner Muttersprache am nächsten lag, möchte ich hier etwas festhalten. Mit Dir hat das jüngste Serbien den besten Politiker und Mitmenschen verloren, den es seit langem hatte. Ich glaube ganz fest, dass Dein Traum, Deine Vision und grosses Werk weitergeführt wird, denn Deine Partei und Dein Volk steht hinter Dir, auch wenn Du es jetzt nicht sehen kannst. Du gabst Dein Leben ganz bewusst für Serbien, wusstest um alle Risiken die mir der Verwirklichung Deiner Ziele verbunden waren. Aber Du gabst nicht auf. Serbien ist stolz auf Dich und trägt Dich im Herzen, Deine Kinder und Kindeskinder werden niemals vergessen und vergessen lassen, was Du für Serbien, welch festen Grundstein Du zur Verwirklichung eines grossen Ziels gelegt hast. Mein Sohn wird wissen, wer Du warst, das verspreche ich Dir.  Barbara Lucić sa porodicama Lućic i Beker

13. Mogao si obraz da nam osvetliš, sad nam samo i Bog može pomoći.    Marija, Beograd

14. Premijeru moj.... hvala ti na svemu.    Popović Mirjana

15. Najbolji Srbi su, nažalost, uvek stradali od srpske ruke. Neka ovo bude poslednji put. Slava ti!   Branko Rajčević, Beograd

16. Stajali smo u mraku, bezvoljno gledali u jedan snop slabog svetla, koji pokušava da se probije do nas. Jedini zrak, a niko ne prilazi. Svako u svojoj tmini sumljičavo gleda u topli snop i još dublje se zavlači u mrak. Odjednom, nema ga više. Sada ga tražimo besomučno, sada više ne vidimo ništa, bauljamo po potpunom mraku, sada je strašno hladno, sada se grejemo sećanjem na njega.    Porodica Tufegdžić



 
           17. Hvala Ti što si postojao!    Miroslav Drenjanin, Obrenovac

18. Podsmevao sam se 11. septembru, a sad smo mi dobili svoj, ali 12. marta.    Aleksandar Pejičić

19. Hvala za sve. Počivaj u miru.    Sanja, Verica, Milan, Gerda

             20. Bio si najsvetlija zvezda vodilja u Srbiji, dugo čekana. Iako te više nema, naučili smo put. Uspećemo!   Vladimir Plemić, Beograd

21. Poslednji pozdrav. S poštovanjem,    porodica Veličković

22. ĆUTNJA OBOSTRANA. BLEŠTAVILO SVETOSAVSKOG HRAMA, U KOME JE OVAJ GOSPODIN, KOJI JE NEČUJNO OTIŠAO OD NAS, UREZAO SVOJE TEŽNJE I IDEALE, SA ŽELJOM DA NOVE GENERACIJE DOSANJAJU SAN SVOJIH PREDAKA. SIMBOLIČNO, NA KRAJU SVOJE ŽIVOTNE PRIČE, POSTAVIO JE BOŽANSKI SVOD, ISTKAN VEROM I LJUBAVLJU PREMA SOPSTVENOM NARODU, ISPOD KOGA ĆE SE DECENIJAMA I VEKOVIMA ČUTI NA SVE STRANE SVETA: TE DEUM – TEBE, BOGA, HVALIMO, HVALA TI ZA GOSPODINA ZORANA!   MARINA, MARKO I MARIJA SAVIĆ, BEOGRAD, 18.03.2003.

23. Dragi Zorane, ja jesam mlada, ali, nažalost, naša deca su prinudjena da od malena nauče ono što jedva i odrasli razumeju. Želim da znaš da smo od tebe naučili nešto mnogo važno, a to je da, da bismo postali pojedinac, moramo mnogo toga učiniti i za druge. Ti si dao i previše, i zato te nikada nećemo zaboraviti. Počivaj u miru.    Tamara iz Zrenjanina

24. S' tobom je otišao najveći deo Srbije. Ti si bio naša snaga. Mi mladi smo verovali u tebe. Vodio si nas kroz ovih mračnih 10 godina. S' tobom je zasijalo sunce nad Srbijom. Hoće to sunce da nam ugase. To im ne smemo dozvoliti. To ti dugujemo. Neka ti je večna slava!!!    Vladimir Ikić, Beograd

25. Puno smo se nadali, puno smo dobili, ali smo tako mnogo, mnogo izgubili. Dragi Predsedniče, hvala ti za sve!    Ivan (1990) sa porodicom

267

            1. Srbija Vas nije zaslužila, a Vi ste za nju život dali i time potvrdili, a nevernima pokazali koliko ste veliki čovek bili! Veliki čovek je za velike ljiude, a tu veličinu mi još nismo dostigli! Moja sigurnost je sa Vama nestala, ali je nada ipak ostala! Hvala Vam.    Mirjana Vukašinović

2. Neka ti je večna slava i hvala.    Mica i Dejan

3. Dragi Djiki, Nikada neću zaboraviti tvoj osmeh na licu za vreme demonstracija, kada sam na ramenima nosio sina. Tvoj temperament, optimizam, uspeh, imidž i sve ono što prati jednog pravog gospodina, ali šmekera,  kao što si ti, retko ko ima. Mi možemo da se ponosimo, jer smo te imali. Posle tvog fizičkog nestanka, ulio si nam nešto što verovatno ne bi ni znali da si živ. S jedne strane, postao si naš idol za sva vremena, ali ja lično bih više voleo da si ipak opet sa nama.    Toma

4. Imao si samo jednu manu: bio si SAVRŠEN.    Zulja iz Danske

             5. Večito sam Vam zahvalan, što ste uspeli da svetlošću Vaših ideja razbijete crne oblake nad Srbijom,  početkom trećeg milenijuma.    Ranko Bjelanović

6. Luka i Jovana, budite ponosni na Vašeg tatu.    Aleksandar Odobašić, učenik II/2 razreda osnovne škole “Dimitrije Todorović Kaplar” iz Knjaževca

7. Bio si naša nada, ostaćeš naš putokaz! Neka ti je večna slava i HVALA!    Miljana, Ana i Nenad

             8. Gospodine Predsedniče, bio si jedini jaki, nadam se da ima ko da Vas zameni.   (Nepoznati)

9. Bio si nam velika nada, neka ti je laka zemlja i večna slava.    Mika Krstić

10. Bio si nam najveća nada za budućnost. Pravi dragulj, koga smo brzo izgubili, i koga neko nije znao ceniti. Zorane, hvala ti, za sve što si dobro učinio za nas.    Porodica Šantić

11. Poslednji pozdrav velikom pravedniku i borcu za pravdu i poštenje. Oni meci su bili upućeni našoj deci i narodu, a ti si, kao što si uvek govorio, bio gromobran i primio te metke, umesto svih nas. Za sve ti večno HVALA! E, sad je došlo krajnje vreme da SVAKO OD NAS preuzme deo odgovornosti, koju si ti nosio, i da uradi nešto povodom svega ovoga! Jer, kako si ti rekao, ako NAS osam miliona budemo borci za pravdu i poštenje i nešto preduzmemo, kriminalu, korupciji i drogi je odzvonilo! Ja sam, Bogu hvala, bez straha, sa moralnom obavezom prema tebi i tvojoj porodici, već počeo nešto da preduzimam. I preduzimaću sve više i više! Zbogom,  Zorane!    Porodica Stančul

12. Najveći čovek svih vremena bio si ti. Zbog tebe smo se vratili u Srbiju. Neka ti je večna slava.   Jasmina Marković sa porodicom

13. Od noći si, Zorane, zorama dan stvarao. Vidjeli smo svjetlost do mora plavoga. 12.03.2003. oko podne, sumrak. Tužni i u nevjerici,  Montenegrini    

14. Danima smo šetali, u nadi da će se roditi nova Srbija. Verovali smo u promene i bolje sutra. Ostali smo ovde, da gradimo bolji život. Ti si bio naša nada i vodilja. Godinama smo ponižavani i blokirani, od strane mnogih. Dao si nam nadu da ćemo, jednog dana, pobediti. Sada, kad te nema, na nama je da nastavimo još jače, u borbi za izvorne ciljeve - srećnija i lepša Srbija.    Ferdinand Nando Margarino

15. Srbija te nije razumela, a još manje je zaslužila čoveka tvog formata. Hvala ti što si pokušavao da naučiš ovaj narod da bude pošteniji, vredniji i obrazovaniji. Nikada neću zaboraviti da sam deceniju šetao iza najvećeg čoveka, koga je ova zemlja imala, i ostvarivao naš san, slobodnu i modernu Srbiju. Neka ti je večna slava.    Luka Krivokuća, Beograd

16. Sa narodom svojim, ti si zlo pobedio, i zato te zlikovci nisu hteli štedeti, Da moramo tvojim putem - ti si nas ubedio, Nikada, Zorane, ti nećeš izbledeti!    Draško, Sombor

17. Poštovani g-dine Zorane DJINDJICU, bili ste neverojatan i vrlo PAMETAN ČOVEK. Dokazao si da Srbi vrede. Počivaj u miru, veliki čoveče, g-dine Djindjiću    (Nepoznati)

18. Kakva nesreća! Nikada više čoveka takvog obrazovanja, energije... i šarma. Ostaje NEZAMENJIV.   Dan Dana

19. Moram reći da nas i dalje vodite, svih ovih dana, možda jače nego ikad. Ja to zaista snažno osećam u svesti i radim stvari odlučnije i energičnije, kako privatno, tako i politički. Šta drugo, do još jednom: hvala...   Jovana Tavčar

20. Srbija je ponovo izvršila političko samoubistvo, obezglavivši se. Tragedija tvog gubitka je mnogostruka, ali postoji nada i vera u pravdu, u ime tvoje hrabre porodice, u ime svih nas i u ime Srbije sutrašnjice.    Ana

21. Nadamo se da si promenio svest mnogih ljudi u ovoj zemlji.   Sandra i Vanja Bolesnikov, Pančevo

22. Ipak su te voleli, žao mi je što su to tek sad shvatili. HVALA TI, ŠTO SI POSTOJAO.    Milena

             23. Sleep, my dear, sleep until you wake up and see one new world, pure world. It's the content of our hearts everywhere.     Bojana Radocaj, Zrenjanin

24. Zorane, bio si nam zvezda, u koju smo sa nadom gledali. Neka Ti Gospod daruje rajsko naselje i andjeoski mir. Amin.    Nikola Gvozdenović - Šid

25. Dragi Zorane, bio si naša jedina nada u bolje sutra. Bez tebe, sve je teško ostvarivo. Uvek ćeš biti u našim srcima.    Ana i Saška

268

1. Zorane, hvala ti za prozor, koji si nam otvorio i kroz koji je ušla nebeska svetlost dana, a mi ti obećavamo da ćemo slediti tvoje vizije i očuvati večni sjaj zvezda, koji si nam podario.   Porodica Jović iz Leskovca

2. Zorane, pucanj u tebe nije bio samo da ti nestaneš sa političke scene, nego i u reforme, za koje si se toliko borio, da bi nama, običnom narodu, bilo bolje. Bili smo uvek uz tebe u teškim danima, kada si se borio za demokratiju. Ostaćemo verni tvojim reformama i nećemo te zaboraviti.    Jelena Milošević, N. Beograd

3. Dragi Predsedniče, Malo je ljudi u našoj istoriji, koji su, za tako kratko vreme, ostavili toliko koliko si Ti uspeo. Siguran sam da će ovaj narod tek u budućnosti videti šta je sa Tobom izgubio. Mi smo narod koji svoje heroje dobro vidi tek kada ih više nema.    Zlatomir Kuzmanović

4. Ništa neće biti kao pre!    Porodica Kabok

5. PUCALI SU NA TEBE, PUCALI SU NA NAS. TEBE SU UBILI, ALI NAS NISU. NEMOJ DA SE BOJIŠ, NEĆEMO POSUSTATI I NASTAVIĆEMO TAMO GDE SI TI STAO. NAMA ĆE BITI LAKŠE, JER SI NAM TI TAJ PUT UTABAO.    GORAN, 20 GODINA, SOMBOR

             6. Zorane... smrt ma kog čoveka smanjuje mene, jer ja sam obuhvaćen čovečanstvom. I stoga nikad ne pitaj za kim zvono zvoni; ono zvoni za tobom.    Mina, Tamara i Svetlana Nikolić

7. Prvi i poslednji pozdrav velikom čoveku.    Vlada

8. Moj život su podjednako obeležila dva Zorana. Moj otac i Zoran Djindjić. Oba su želela da mi život bude zdraviji, srećniji, bogatiji! Počivali u miru!    Slobodan Macura

             9. Dragi Zorane, Gospodine Predsedniče, Počeću izlaganje kao i maja 2002. godine, kada ste bili Dragi Gost u Šapcu, na sastanku sa privrednicima. Gospodine Predsedniče, zovem se Rajko Trnavčević. Nisam član ni jedne stranke, ne zbog političkog ubedjenja, već zbog toga što nemam vremena. Moj radni dan traje 27 sati... Nisam verovao da ću moći da razgovaram sa Premijerom srpske Vlade, i da ću moći da mu izložim probleme nas privrednika (bio sam veoma uzbudjen). Obrazložio sam Vam moj problem, da sam proizveo i patentirao sveće protiv komaraca, da sam momentalno na sajmu u Novom Sadu i da sam dobio priznanje za taj proizvod, da imam kupce i da ne mogu da pokrenem proizvodnju bez finansijske pomoći. Dragi Predsedniče, rekli ste: Eto, vidite da u Šapcu imate pravi biser i tako bi trebalo da se radi... Rekli ste mi da se javim Fondu za razvoj Republike Srbije, što sam i učinio. Dodeljen mi je izuzetno povoljan kredit, zahvaljujući Vama. Čekao sam momenat i budan sanjao da se pojavite u Šapcu, da Vas pozovem da budete moj gost i da vidite kako sam uložio sredstva od kredita. Dok Vam pišem ovo poslednje pismo, sa suzama u očima i gorčinom u duši, razmišljam u kakvom to svetu živimo. Kada ste zidali most, koji nas povezuje sa svetom, sebe sam video na tom mostu, kako koračam dignute glave, pun ponosa i elana... dva bedna pucnja... most se ruši... ponovo java, nalazim se u okruženju ubica, lopova, reketaša, kamataša... vraćam se dve godine u prošlost, dušmanska ruka bednih izdajnika nije pucala samo u Vas. Pucali su i u mene lično i u sve gradjane Srbije, koji su tog dana plakali, kada su čuli tragičnu vest. Dragi Predsedniče, od danas, moj radni dan neće trajati 27, već 36 sati - ovih 9 sati ću iskoristiti da pomognem izgradnju novog mosta, ne tako lepog kao što ste ga Vi započeli, ali se iskreno nadam da neće biti ni mnogo ružniji. Hvala Vam, za sve što ste učinili za srpski narod, a posebno za mene lično. NEKA VAM JE VEČNA SLAVA i budite sigurni da ćete u našim srcima uvek zauzimati počasno mesto. Vaš    Rajko Trnavčević sa porodicom

10. Neka pucaju, Ti i sada držiš čas!    Biljana Marinković

11. Vreme je suviše brzo onima koji strahuju, suviše sporo onima koji oplakuju, a onima koji vole je večnost. Večna Vam slava, gospodine Predsedniče.    Sladjana Djordjević, Zuce

12. Izgubila sam oca i znam koliko to boli. S velikom tugom, želim da izjavim saučešće tvojim najmilijima, jer njima je najteže. Bio si nada za Srbiju i bolje sutra. Tebe više nema, ali mi idemo dalje, tvojim stopama. Neka ti je slava i hvala, za sve što si učinio za sve nas. Andjeli s tobom.    Sladjana Marković

13. Još jedan SRPSKI VITEZ, u dugom nizu. Hvala, gospodine Djindjiću.    porodica Mihajlović, Florida

14. Koliko će vremena trebati, da Srbija nadje čoveka dovoljno energičnog, mudrog i racionalnog, da pretvori Srbiju u zemlju normalnih ljudi, u kojoj se normalno živi? Nadam se i da će porodica smoći snage, da prebrodi tragediju, koja ih je snašla.    Milan

            15. DRAGI ZORANE, SA TUGOM SMO PRIMILI VIJEST O TVOM UBISTVU. BIO SI I OSTAO LEGENDA.   DRAGAN PUPČEVIĆ, USA

16. Neka ti je večna slava.   "Slovenka"  

17. Ponosni smo što smo te imali, tužni što smo te izgubili.  Gradjani iz Ade  

18. Tvoja hrabrost, tvoje reči i tvoja vizija, zaslužuju večno poštovanje. Nisi živeo uzalud. Iza tebe ostaju evropska Srbija i porodica koja zaslužuje divljenje.    Steva Pavlović

19. Hvala ti što si nam bio prozor u svet i što si nam pokazao kako rade, žive, i ponašaju se civilizovani ljudi. Iskreno i najdublje saučešće iz kancelarije "KONTAKT SRBIJA" – Sombor   (Nepoznati) 

20. Gospodine Predsedniče, po tri stepenika! Hvala što sam se prvi put osetio kao poštovano ljudsko biće.  (Nepoznati) 

21. Ubili su Zorana, ali nisu Zorane. Neka ti je večna slava.    Zoran, Brus

22. VELIKOM ZORANU. Ni sama ne znam, koliko puta sam “izlazila” na ovaj tužni sajt, ne ostavivši poruku. Ne upisavši se u “Knjigu žalosti”. Ne zato što nemam prave reči, jer svaka reč je prava, ako je iz srca. Ja,  jednostavno, ne želim da verujem da Vas, Zorane, više nema. A, evo, čitava je sedmica od tada. Dan posle ove velike nesreće, upisala sam u “Knjigu žalosti” u svom gradu, sledeće reči: UBILI SU JEDNOG OCA DVOJE DECE. UBILI SU JEDNOG SINA I SUPRUGA. UBILI SU JEDNOG ĆOVEKA, HRIŠĆANINA, PRAVOSLAVCA. POKUŠALI SU DA NAM UBIJU NADU U BOLJE SUTRA, ALI, NA ŽALOST, UBILI SU VESNIKA TE NADE. O, dokle će ova nesrećna zemlja Srbija da ubija ono što je najbolje u njoj?    Marija Aničić sa roditeljima, Smederevo

23. Mislili smo da, po završetku studija, odemo iz zemlje, nadu da ostanemo videli smo u tebi. Sada ne znamo kuda, moramo napred, ali je mnogo teže bez tebe. Hvala na prokrčenom putu!   Nenad i Dušan, studenti

24. Prokletstvo ovog naroda je što ne prepozna najbolje, ako ih i prepozna, što ne želi da ih sledi, a kada ih izgubi, onda žali i tuguje. Dokle god bude tako, nema sreće za ovaj narod.   Nada

25. Ako nam, posle ovog užasa, ikada dodju lepši dani, znaću da si ti, tamo gore, pronašao način i urgirao kod Boga da se smiluje na nas. Nikada te neću prežaliti. Volela sam te, volim te i voleću te.   Danijela, '78, Beograd

269

1. Dragi brate i Premiyeru, Zorane, hvala tebi što si nas spasao od nemilosrdnog režima. Moj otac te je uvek voleo i završio je isto kao i ti. Uvek ću te voleti. Počivaj u Božjem miru.   (Nepoznati) 

2. Podigli smo glave, jer nam je neko konačno otvorio oči, da se ne stidimo što smo Srbi, a time Evropljani i gradjani sveta. Ne spuštajte svoje glave i ne zatvarajte svoje oči. On nas gleda!    Ljupka

3. Ono što nas ne ubije, učini nas jačim. Za uvek ćeš biti moj Premijer.    Danijela Jovović

4. Hvala ti što si se borio za nas, da bi nam stvorio lepše sutra.    Cefera Nataša

5. Veliko hvala i u ime mojih ćerkica Nataše i Milice, za čiju si se budućnost ti borio, počivaj večno u miru.   Dragoljub Mirić, Kobišnica (SR Nemačka)

6. Dragi Premijeru, Bio si veliki demokrata i naš vodja u bolje sutra, uložio si toliko truda i vremena kako bi nas izveo na pravi put. Bio si čovek u koga su svi verovali, posebno mi mladi, i svi su te poštovali, a posle toliko vremena bio je dovoljan samo jedan trenutak da odes za uvek. Nama su ostale tvoje ideje i želje, koje će sigurno biti ostvarene.    Sonja Felbab

7. Za nas si bio Điki i Đinđulino. Divili smo se tvojoj energiji i blistavom umu. Verovali smo u tvoju želju da stvoriš lepu, slobodnu i modernu Srbiju. Zato smo dolazili na proteste u Beograd. Bili smo tamo i 5. oktobra. Sada smo očajni, ali spremni da sledimo tvoj put. Mi smo deo mozaika, koji si stvarao i trudićemo se da on bude sklopljen i da ispod njega piše: Srbija u Evropi. Sa neizmernim bolom i tugom,   porodica Cakić iz Ćuprije, Leposava, Dragiša i Ana

             8. “Ako me jednom ne bude bilo, kad jutro novu košulju sprema, ti misli otišao sam u divlja polja, medju zveri, a zveri neće da me vrate, pa me zbog toga nema.”    Ilinka, Zlatibor

             9. Možda spava, sa očima izvan svakog zla... Gospodine Djindjiću, hvala Vam za sve što ste nesebično dali ovom narodu, Vi ste mi ulili nadu da ipak ima života u ovoj zemlji, ali sada... Neka Vas na nebu čuvaju andjeli!   Marija Kalanj

10. The murder of Zoran Djindjic was a horrific act. My sincere condolence goes to his family, his friends and all the people who loved him. I hope there is someone in his political succession with the same courage and optimism, so that finally his hopes and dreams for Serbia become true. Good bye, Zoran.   N. Schwinges, Switzerland

11. Dragi Zorane, BIO SI ANDJEO, KOJI ZEMLJOM HODA, NADA I BUDUĆNOST CELOG SRPSKOG RODA. BIO SI ONO ŠTO SE RODI JEDNOM U VEKU. POSEDOVAO SI OSOBINE VREDNE TAKVOG ČOVEKA. ZABORAVITI TE NIKAD NEĆU. UPALIĆU SAMO JEDNU SVEĆU, NEKA GORI SVOM ŽESTINOM SVOJOM. POČIVAJ U MIRU I BDI NAD SRBIJOM TVOJOM.    SELMA, BOR

12. Kada hodaš kroz oluju, digni glavu gore i ne plaši se mraka. Na kraju oluje je zlatno nebo i umilna pesma slavuja. Nastavi dalje kroz vetar, nastavi dalje kroz kišu i kada ti snove ne ostvare, nastavi dalje sa nadom u srcu i nikada nećeš biti sam, nikada nećeš biti sam. Uvek uz tebe, Zorane.    Dušan Žikić, Bor

             13. ZORANE, NE ZNA SRBIJA KOGA JE IZGUBILA... TVOG UMA, TVOJE SAVESTI, TVOG DELA, TVOJE HUMANOSTI, TVOG LIDERSTVA I, NAJVAŽNIJE, TVOJE POZITIVNE ENERGIJE, KOJU SI IZUZETNO ZRAČIO, SVE TAKO POTREBNO, SRBIJA ĆE TEK BITI SVESNA NAKON ONOLIKO GODINA KOLIKO SI TI BIO ISPRED NJE. NAŠE MISLI SU SA TVOJOM HRABROM PORODICOM, SINOM LUKOM, KĆERI JOVANOM I SUPRUGOM RUŽICOM. ZLOČINCI SU TE FIZIČKI, OD PORODICE I MODERNE EVROPSKE SRBIJE, ZA UVEK ODUZELI, ALI DUHOVNO NIKAD NEĆE! VLADA, KOJU SI VODIO, DS, KOJU SI VODIO, NAROD, KOJI JE SVESNO DS GLASAO, I OMLADINA, KOJA JE S' POVERENJEM U TEBE, BEZBROJ PUTA, HRABRO SA TOBOM ULICAMA SRBIJE KORAČALA, ĆE IZVESTI TE DJAVOLE PRED LICE PRAVDE. NEKA TI JE VEČNA SLAVA.    SAŠA NOVAK I SANDRA NOVAK SAMARDŽIĆ, EMMEN / KRALJEVINA HOLANDIJA

14. Djiki, plačem, ali dostojanstveno! Hvala ti što živiš, u nama, koji smo te voleli. Ostvarićemo tvoj san!   Suzana iz Beograda

15. Poštovani Predsedniče, sa pijetetom i nevericom, opraštamo se od Vas.    GP “CRNA TRAVA PROJEKT”,  direktor Goran Stefanović, dipl. ing. gradj.

16. Neka mu je večna slava i hvala.    APOTEKARSKA USTANOVA “MILMEDIC”: Gordana, Aleksandra, Marina i Divna

            17. Hvala Ti, za sve što si pokušao da uradiš za Srbiju. Počivaj u miru,   KLUB CRNOTRAVACA U BEOGRADU, predsednik Goran Stefanović, dipl. ing. gradj.

18. Dragi Zorane, nikada neću prihvatiti da te više nema. Živećeš večno u mom srcu, mislima i delima. Hvala Ti, na svemu što si učinio za nas mlade. Naučio si nas da je budućnost u našim rukama i pokazao si nam kako da se za nju borimo. Osećam se kao da sam izgubila deo sebe, ali ću se uvek truditi da budem jaka i da idem napred, kao što si to Ti radio. Ipak sam srećna što sam imala prilike da živim u TVOM vremenu. Neka ti je večna slava!    Suzana Savić, Beograd

19. Zoki, mirno spavaj. Čuvamo te. Budni smo. Bez sna...    Nada i Zana, Novi Sad

             20. Poštovanje, bio si svetlo na kraju tunela, spas iz očaja. Počivaj u miru. Neka ti je večna slava i hvala!   (Nepoznati) 

21. Bio si nam velika nada, strašno je što su te zlikovci ubili, ali samo fizički ti nisi sa nama i za uvek ćeš živeti u našim srcima. Neka ti je večna slava. Amin.   (Nepoznati) 

22. “NIJE ŠTETA AKO NESTANE JEDAN OD JEDNAKIH, TO LIST LJUDSKI OPADA, ALI – AKO NESTANE JEDAN OD ONIH KOJI SE IZDVOJIO SVEŽINOM OSTAJE ZAPREPAŠĆUJUĆA PRAZNINA.“ TI I TVOJA VIZIJA OSTAJETE DA ŽIVITE U KOLEKTIVU MEDICINSKIH SESTARA OPŠTE MEDICINE, KRALJEVO  (Nepoznati) 

23. Moj drugar Vlada i ja bismo voleli da se igramo u lepoj i slobodnoj zemlji, i da moj tata nikada više ne ide u rat. Mama mi je rekla da si i ti to želeo i borio se za to, ali da te više nema i da bi volela da, kad porastem,  budem kao ti. Nikada te nećemo zaboraviti.    Bogdan Domazet, 5 godina, Beograd

24. Obećavali ste... i ispunjavali obećanja!    porodica Marković, Užice

270

1. Poštovani Predsedniče, nemam reči, kojima mogu opisati bol i tugu povodom Vašeg odlazka, sa VAMA je otišla i moja poslednja nada u bolje sutra u Srbiji. Duboka i iskrena saučest VAŠOJ dragoj familiji.   Negoičić Gune

2. HVALA VAM, ZORANE, NA SVEMU ŠTO STE ZA NAŠ NAROD URADILI. IPAK STE IH DOVELI U RED, PRED ZAKON. SVAKI OD NJIH ĆE DOBITI PARČE SVOJE ZASLUGE ZA NAROD IZ REŠETAKA, A SRBIJA ĆE SE, NAJZAD, OČISTITI OD DJUBRIŠTA, KOJE JE STARI REŽIM NATALOŽIO I UPRLJAO JE SVOJIM POSTOJANJEM. VEČNA HVALA.    PORODICA DANILOVIĆ, SANTA CLARA, CALIFORNIA

3. "Pogledaj bagru, Andjele, njihova duša je prokleta, svima su stavili amove, sebi sagradili hramove, ruke im ogresle u krv. Usliši molitve, Andjele, da Bog da pocrkali dušmani, pa budi Andjeo osvete, neka na svojoj koži osete šta znači beda, strah i bol."    Uroš, NBGD

4. Dragi Zorane, Jedini način da prihvatim neprihvatljivo je NEPRIHVATANJE. "I am the part of all that I have met", kaže engleski pesnik. Dao si mi infuziju nade i snage. Vratio mi dostojanstvo. Tvoja životna filozofija za uvek će ostati deo moje životne filozofije. Spavaj mirno. Cuva te ljubav mnogo ljudi. Voli te,    Sneška

5. Poštovani gospodine Djindjiću, krasile su Vas sve one osobine koje jednog čoveka čine čovekom vrednim poštovanja i divljenja, čovekom koji nam je ulivao veru i nadu u svetliju budućnost. Neka Vam je večna slava i hvala!    Gordana Lazarević

6. Kako je kad se opraštaš od svih, a svi oni to ne znaju? Hvala ti što si se trudio do poslednjeg svog minuta.    Vojin Vukadinović, Gornji Milanovac

7. Žalosno je što Srbija lako gubi najbolje, a teško isporučuje najgore. Nadam se da će ova zemlja imati dovoljno energije i pameti da počisti mračnjake iz prošlog doba i sve koji se tvrdoglavo okreću prošlosti, na račun svih nas. Saosećam sa porodicom gospodina Djindjića.    Lara Popić

8. Kada smo se približili izlasku iz mraka, kada smo mogli da se osećamo kao ljudi, položio si svoj život. Hvala ti. Nama ostaje da ispunimo Tvoj zavet i Srbiju učinimo dostojnoj čoveku i njenoj istoriji. Laka Ti noć, Zorane.    Bratislav

9. Dzekuwme Vam za sicko co sce zrobeli za nas. Buli sce nasa nada za buducnosc, a teraz...   Anamariy, Ruski Kerestur

10.   21.03.2003.    Edit Krstin

             11. Mnogo mi je teško i patim za velikim čovekom, gospodinom i mojim Predsednikom, koga više nema. Hvala za sve.   (Nepoznati) 

12. Neprocenjiva je šteta što je takav čovek morao da bude žrtva da bi se desio "6. oktobar" i da bi narod konačno počeo da shvata. Uvek ćeš ostati simbol napredne Srbije.    Aleksandar Milutinović, Zlatibor

13. Zašto sve što je vredno u ovoj zemlji mora da bude pod zemljom ili da ode iz nje? Jedina nada je da će se naći neko ko će se približiti tebi i misliti na nas, kao što si ti. Hvala ti.   (Nepoznati) 

14. Hvala Vam za veru u život i bolju budućnost, koju ste nam vratili. Nikada Vas nećemo zaboraviti.   Aleksandar i Jelena Lozo

15. Neka ti je večna slava i hvala, za sve što si učinio za srpski narod!    Porodica Lekić, Beč

16. Bar ćeš ući u istoriju kao pravi čovek, a ne kao ona gomila pre tebe!!! Žao nam je jako.    Sale, Jasna, Mirjana i Maja

17. Bio si neponovljiv. Hvala ti za sve.    Goran Broćić, Čačak

18. BIO SI NAM NADA ZA BOLJE SUTRA. HVALA šTO SI POSTOJAO. VEČNA TI SLAVA I HVALA.   MARINA

19. Svi smo mi ljudi, ali je teško biti čovek! Čovek si bio ti.    Daniela Stanković, Leskovac

20. Ova naša zemlja ostala je bez velikog čoveka, Premijera, reformatora i vizionara budućnosti.   Snežana, Milan i Sale

21. ''Ovde se ne živi samo da bi se živelo. Ovde se ne živi samo da bi se umrlo. Ovde se i umire zato da bi se živelo.'' Iskreno saučešće porodici.    Kristina i Marko

22. Hvala ti za sve!    Aca, Mira, Stefan, Sale

23. Još uvek ne mogu da shvatim da te nema! Bio si veliki čovek. Srbija je ponosna što te je imala! Nećemo te izneveriti, Zorane, živećemo u srećnoj i evropskoj Srbiji. Želim ti večni mir sa andjelima! Neka ti je slava i hvala!    Srećko Milovanović, Beograd

Нема коментара:

Постави коментар