Dobrodošli na moj blog

Ovaj blog je namenjen svima koji žele da se opuste, zabave, nasmeju... a možda i nešto nauče.

14. 3. 2011.

59.
E-knjiga žalosti


291

1. Bio si nam sve! OSTAĆEŠ ZAUVEK!   Marko

2. Kada si otišao sa ovoga sveta, deo nade za bolju budućnost se u meni ugasio, ali sam siguran da ti, i sa neba, daješ podršku svojim naslednicima i obezbedjuješ nam svetlu budućnost.   Mladen

             3. Kada smo 1996. godine šetali Knez Mihajlovom, nisu mi dozvolili da ti pridjem i zahvalim ti se na svemu. Zašto te sada nisu čuvali, kao tada, od mene???    Branka Pavićević

            4. Gospodine Djindjiću, bio si najjači i zato su te ubili, ali neka im na dušu. Ti ćeš i dalje da živiš u našim mislima.    Darko iz Subotice

5. Morali ste život dati, da bi Srbija shvatila šta je izgubila. Nisam baš siguran da nije kasno. Neka ti je večna slava.    Saša Vučić

6. BIO SI, BIĆEŠ I OSTAĆEŠ JEDINI, KOJI JE ZASLUŽAN ZA MOŽDA NEKO BOLJE SUTRA! POČIVAJ U MIRU.    VANJA, NIŠ

7. SVAKA TI ČAST, ZA SVE ŠTO SI RADIO.   (Nepoznati) 

8. Zbogom, Zoki.    Porodica Radić

9. NAŠI POSLEDNJI LEPI SNOVI SU SE UGASILI, VERUJEM DA BI MI DOZVOLIO DA TI KAŽEM, ZORANE. ALI, DŽABE, KAD NISI VIŠE MEĐU NAMA. MOJA NAJVEĆA ŽELJA JESTE DA MOŽEŠ BITI OPET TU, KOD NAS, ALI,  KAD NE MOŽE!!! NI U DANAŠNJI DAN NE MOGU VEROVATI, DA SU TE UBILI, NE ZNAM ZAŠTO. JA BIH TE LJUDE NA LICU MESTA UBIO, KAO ŠTO SU ONI TEBE, DA NAPUSTE I ONI SVOJE PORODICE, KAO ŠTO SI I TI SVOJU ŽENU, DECU, MAJKU... PROKLETI SU ONI KOJI SU TO URADILI!!! KADA BI OPET BIO MEĐU NAMA, ZORANE!!!  ALEKSANDAR  S.

10. Bio si najbolji    (Nepoznati)

11. VEROVAO SAM U TEBE I NADAO SE DA ĆEŠ, JEDNOM ZA SVAGDA, IZVUĆI SRPSKI NAROD IZ BALKANSKOG MRAKA, ONE U SRBIJI, ALI I ONE VAN NJE. ONI, KOJIMA MRAK VIŠE ODGOVARA OD SVJETLOSTI, ZAUSTAVIŠE TE NA TOM PUTU. IPAK, NAROD ĆE ISTRAJATI I NASTAVITI TVOJIM STOPAMA. SRBIJA I SRPSKI NAROD, JEDNOM ZA SVAGDA, TVOJOM ZASLUGOM POVRATIĆE SVOJ UGLED I AUTORITET U EVROPI, KOJOJ I PRIPADAMO. NEKA TI JE VJENA SLAVA!    NEBOJŠA T. IZ BANJA LUKE

             12. Mi smo već jedan veliki narod. Samo, mnogi su godinama radili na tome da nas promijene. Vijekovima, ne godinama. Ti si, Zorane, htio to da vratiš. Htio si da vratiš ono što smo mi nekada bili. Nemanjići su još u nama. Živjela Srbija, živjeli Srbi. Neka ti je laka zemlja.    Miloš, Bijeljina

13. Zorane... tek sad vidim koliko si nam značio... šta više. Neka ti je laka zemlja.    Miloš Marković

             14. Dragi Zorane, hvala ti što si želeo da mi obezbediš srećniju budućnost i što si verovao u nas.   Marijana, Kragujevac

15. Zorane, Bio si heroj, nastavićemo tvojim putem, jer Srbija je na dobrom putu!    Porodica Milovanović,  Zaječar

16. Trebalo je 6.10.2000. da pobijemo gamad i gotova stvar, ovako smo te izgubili i sad ne znamo šta ćemo. Daj, Bože, da tvoji naslednici završe posao koji si započeo...    Bukvić i Miloš

17. Ti si bio najbolji, zato si i bio proganjan od mnogih. Volela te je EVROPA i SVET, to se nekima nije svidelo. Surovo je to što te više nema, ali znaj da da si ostao jedini koji je mogao da se suprotstavi komunistima,  jer samo ti si mogao da pričaš protiv njih, jer se nikad nisi talio sa njima.    MLADEN

18. Zorane, bilo mi je drago ivjeti s tobom, jer si bio veliki političar i čovjek i znao si šta treba da se napravi s ovom državom, u kojoj svi mi živimo i radimo, a sad to bez tebe.    PESUTI

19. Hvala ti.    Vandić Vuk (4 god.), Tanja i Ivan iz Raške

20. Iskreno, sa velikim žaljenjem, u šoku, primili smo najtužniju vest. Svi mi žalimo za velikim čovekom našeg vremena.    A. Djuričić

              21. I sada, kao i pre, opšte je poznato, da onaj ko jasno misli, jasno i radi. I onda je sve jednostavno, a i najteži problemi bivaju lakše svarljivi. Tako si živeo i radio. Kamo sreće da nas bude što više takvih. Počivaj u miru.    Maja

22. JOŠ UVEK NE VERUJEMO... PRE SPAVANJA, TVOJE SLIKE LJUBIMO... I SVAKI NOVI DAN POČINJE IMENOM TVOJIM... TI SI JOŠ UVEK TU I BIĆEŠ ZA UVEK NAŠA ZVEZDA VODILJA... ZAHVALNE SMO TI ŠTO SI USPEO DA USPAVANE PROBUDIŠ, A NAS, KOJI SMO TE OD UVEK PRATILI, PODSTAKNEŠ DA ISTRAJEMO U SVOJIM CILJEVIMA. DOVRŠIĆEMO ZAPOČETO! TI NISI OTIŠAO... TVOJA ENERGIJA JE NEUNIŠTIVA! TU SI, JOŠ UVEK, MEĐU NAMA... POČIVAJ U MIRU, DRAGI NAŠ ZORANE.    N & S

23. Veliko poštovanje velikom čoveku! Slava mu...    Dražen

24. Veliki gubitak i za nas iz Crne Gore.    Milan Marković

25. DRAGI MOJ PREMIJERU, JAKO MI JE ŽAO ŠTO TE VIŠE, GLASNIJE I ODLUČNIJE NISAM BRANIO, DOK SU TE LJUDI OKO MENE NAPADALI I U SVOJOJ SUJETI, DA ONI TO MOGU BOLJE, KRITIKOVALI. SVE RELIGIJE SVETA NAS UČE DA JE ČOVEKU DATA DUŠA,  KOJA JE NEUNIŠTIVA I NEPROLAZNA, A DA NAM JE TELO, KOJE JE DATO, PROLAZNO I UNIŠTIVO, STOGA PROISTIČE DA TI ČUJEŠ I VIDIŠ OVO ŠTO TI PIŠEM I OSEĆAŠ MOJU TUGU, JER BI U PROTIVNOM SVAKI ODLAZAK SVAKOG ČOVEKA U BILO KOJU CRKVU, BILO KOJE RELIGIJE, BILO PUKO LICEMERJE, A SVI SVETI SPISI, MLAĆENJE PRAZNE SLAME, PA TI KAŽEM DA SI USPEO I DA JE TVOJ ŽIVOT IMAO SMISAO I DA ĆEŠ, KADA DODJE NJIHOV ČAS, BITI SUDIJA SVOJIM DŽELATIMA PRED BOGOM. MOJ DOBRI PREMIJERU, JA,  GREŠNI SLUGA BOŽIJI,    ZORAN TOMIĆ,  POZDRAVLJAM TE JOŠ JEDNOM.

292

1. Iako te nisam lično poznavao, tvoj odlazak me je pogodio više nego odlazak najrođenijeg. Bez tebe, ova "država" treba da ostane ono što i jeste, a to je država penzionera, nestručnjaka i večitih studenata. Ne sme biti napretka za one koji to ne žele.    Aleksandar Vidaković

2. Nikada... nikada... nikada te nećemo zaboraviti... Ti si besmrtan... tvoja snaga je večna! S poštovanjem, N. Bgd.   (Nepoznati)

             3. ZORANOV ŽIVOT JE IMAO SMISAO. U SAMO PAR NJEGOVIH REČENICA I IDEJA SE NALAZILO SVE, IZ ČEGA SRPSKI NAROD MOŽE DA NADJE POUKU I PUTOKAZ KAKO U BUDUĆNOST.    ŽELJKO Š, BANJA LUKA

4. Kažu da vreme leči rane. U ovom slučaju, to nije istina. Prošlo je dva i po meseca, a ja i dalje jako žalim što smo te izgubili.    Snežana, 19.05.2003.

5. Bio si veliki čovjek. Voleli te svet i cela moja Republika Srpska.    (Nepoznati)

6. Bio si lider, uzor i inspiracija. Bio si ono što bismo trebali biti, a ubilo Te je ono što smo. Iako ovaj bol delimo sa toliko ljudi, osećamo veliku prazninu u sebi. Počivaj u miru.    Porodica Radić, NS

7. Za uvjek ćeš ostati prijatelj Crne Gore. Crna Gora te neće zaboraviti.   Dragan Fatić Gaga, Berane

8. HVALA ZA SVE ŠTO SI UČINIO ZA NAŠU ZEMLJU.    PORODICA DIMITRIJEVIĆ

9. MILI MOJ ŠEFE, KAKO SMO TE ONE' 93, '94, '95 ZVALI, DANAS JE 23. MAJ. PROŠLO JE PUNO, PREVIŠE DANA OD KAKO TE NEMA, ALI SI OPET U MISLIMA TAKO PUNO LJUDI - ŠTO NEKO REČE: ŽIV SI. MISLIM NA TVOJU RUŽICU I DRAGO MI JE I ČESTITAM JOJ ŠTO JE POSTALA ČLAN GO DS. MISLIM NA JOVANU I LUKU, I ŠALJEM IM, SVOM TROMA, MOJU NAJVEĆU LJUBAV. NADAM SE DA BI BIO PONOSAN NA MENE DANAS. A JA TI SE ZAHVALJUJEM, ZA SVE ŠTO SAM NAUČILA UZ TEBE I ZA TO ŠTO MOJI RODITELJI I SESTRA ŽIVE U SRBIJI KOJA, BEZ OBZIRA NA PROBLEME, IMA BUDUĆNOST. UZ SVU MOJU LJUBAV I POŠTOVANJE TEBI,  ZORANE.     DRAGANA LAZIĆ-MIJANOVIĆ SA MUŽEM, LUXEMBOURG

             10. Dragi Premijeru, vodio si nas hrabro i smelo na put, na koji mi očigledno nismo spremni! Hvala ti za sve učinjeno, pokušaćemo da pronadjemo taj pravi put. Hvala.   (Nepoznati) 

11. Dragi Zorane... bio si više od Predsednika.    Saša

12. ZOKI... NEDOSTAJEŠ I ONIMA KOJI TE NISU “PODNOSILI” I KOJI SU TE MRZELI... OGROMNA JE PRAZNINA NASTALA TVOJIM ODLASKOM... JA I DALJE NE VERUJEM DA TE NEMA... MOJI KLINCI SU TE OBOŽAVALI... A DECA NIKAD NE GREŠE... SLEDBENIK TVOJIH IDEJA,    ZORAN SIMONOVIĆ, NIŠ

13. Ušao si u naš dom, zavoleli smo te, a onda si nas napustio, još uvek plačemo i pitamo se zašto smo DOPUSTILI da te ubiju.   Porodica Jovanović, 27.05.2003.

14. Nadam se da nisi pao uzalud. Bio si i ostaćeš jedan od velikih.    Goran

15. POŠTOVANI PRIJATELJU ZORANE. UZ TEBE SMO UPOZNALI NADU I VERU ZA BOLJU BUDUĆNOST I NA ŽALOST, UPOZNALI SMO NEIZMERNU TUGU I ŽALOST, ŠTO VIŠE NISI SA NAMA. NEKA TI JE VEČNA SLAVA I HVALA.    MIROSLAV

16. Ti si brinuo o nama, a mi te nismo sačuvali, neka te andjeli čuvaju, VELIKI ČOVEČE.   Slobodan sa porodicom

17. Najveći, po nekad, odu pre vremena, dogodi se... ali se ne može dogoditi da budu zaboravljeni... Hvala ti na probudjenoj nadi da će nam, jednom, biti bolje...     Jacca

18. Nekada davno, u jednoj maloj, ali ponosnoj zemlji, beše čovek i suviše dobar i napredan, za doba u kome je živeo. Ali, na žalost, sve bajke te zemlje imaju tužan kraj. I pored toga, ostaje lepo sećanje na ćoveka - pravog čoveka, koji je u pogrešno vreme bio na pogrešnom mestu...    Krayzee, N. Pazar

19. Srbija opet unazad... a ovakvi ljudi odlaze.    Voja

20. Dragi Zorane, bio si pravi čovek i političar. Uvek si bio pozitivan i energičan, i veliki filozof sa voljom za životom. Nećemo zaboraviti.    Jianis, Grk, student

             21. HVALA ZA SVE ŠTO SI UCINIO ZA NAS. HVALA ZA SPAS OMLADINE I SRBIJE. HVALA JE MALA REČ, TI ZASLUŽUJEŠ NEŠTO VIŠE. A TO REČI NE MOGU OPISATI, BIO SI ČOVEK OD REČI. NEKA TI JE POKOJ DUŠI I VEČNA TI SLAVA. NASTAVIĆEMO TVOJIM PUTEM.  H V A L A.    NIKSIĆ ELDIN, NOVI PAZAR

22. Neprestano si u našim mislima. Svaka tvoja rečenica bila je savet za bolju budućnost. Neka ti je večna slava. Poslednji pozdrav od    Maje i Sanje

23. Hvala ti za sve što si učinio za nas. Uvek ćeš biti moj idol.    Nemanja  P.

             24. USKORO ĆE SKORO TRI MESECA, KAKO TEBE NEMA. I PORED NAJDUBLJE VERE DA ĆE BITI BOLJE, NE MOGU DA SE OTMEM UTISKU DA NIŠTA NIJE KADA TEBE NEMA. NEMA TE DA ULIJEŠ NOVU SNAGU I ENERGIJU, DA DAŠ IMPULS NOVOM DANU. NIKADA NISAM RAZMIŠLJALA O TAKO NEČEM CRNOM I NISAM MOGLA DA POVERUJEM DA JEDAN ČOVEK MOŽE TOLIKO DA UTIČE NA SVOJE SUNARODNIKE. ZNAM DA MENI I MOJIM PRIJATELJIMA, KAKO VREME ODMIČE, TAKO NAM VIŠE NEDOSTAJEŠ. VERUJEM, ZAISTA, DA SI IZASLANIK BOGA,  KOGA OVAJ JADNI NAROD NA VREME NIJE PREPOZNAO... ALI, DOK ŽIVIMO MI, TVOJI SLEDBENICI, ŽIVEĆEŠ VEČNO U NAŠIM MISLIMA.    MARIJA

293

1. Hvala za optimizam i osjećaj da je sve krenulo na bolje. Problem je što je sada ostala praznina i pitanje da li ćemo i uspjeti u tom poboljša(va)nju. Ostaje sjećanje... poslednji pozdrav,    Mirjana Mitrić, Subotica

2. Zorane, bez tebe će Srbija teško da nastavi dobrom putanjom. Bez tebe, ništa, nikad, neće biti isto. Evo, prošlo je neko vreme, od kada se desio taj crni dan (najcrnji u mom životu), a ja i dalje ne mogu da zamislim da je Srbija bez tebe. Ne znam ko je sve bio umešan u tvoje ubistvo, ali ko god da je, da Bog da im se svi dugovi naplatili. Za mene si ti i dalje živ!   (Nepoznati)

3. NAREDNE NEDELJE BIĆE TRI MESECA, OD KADA JE UBIJEN NAJBOLJI MEDJU NAJBOLJIMA. SVE VIŠE MI NEDOSTAJETE. POKUŠAVAM DA OTERAM STRAH, KOJI ME OVIH DANA OBUZIMA, GLEDAJUĆI ŠTA SE SVE DOGADJA U OVOJ ZEMLJI. NE ŽELIM DA RAZMIŠLJAM DA VAŠ TRUD I RAD NEĆE BITI DOVOLJAN PODSTREK DA PREDSTAVNICI VLASTI NASTAVE PRAVIM PUTEM. DO 12. MARTA SVE JE BILO NEKAKO LAKŠE, LEPŠE, OPIPLJIVIJE... ŽIVOT SE OSEĆAO U VAZDUHU! NIKADA, ALI, ZAISTA, NIKADA VAS NEĆU ZABORAVITI. ŽAO MI JE ŠTO NIKADA NISAM IMALA PRILIKU DA VAM LIČNO IZRAZIM SVOJE POŠTOVANJE I OSEĆANJA NAJISKRENIJE LJUDSKE NAKLONOSTI I TOPLINE. NEKA VAS ANDJELI SVAKODNEVNO ČUVAJU I NEKA VAŠOJ NEUMORNOJ DUŠI PODARE VEČNI MIR. SA NAIZMERNOM ZAHVALNOŠĆU ZA SVE UČINJENO,    TATJANA JANKOVIĆ IZ BEOGRADA

4. ŽAO MI JE ŠTO NE MOŽEŠ DA VIDIŠ SVE OVO, ŠTO SE IZDEŠAVALO NAKON TVOJE SMRTI. ZLOČINCI SU IZA REŠETAKA, SKORO SVI, A I DOĆI ĆE I TAJ DAN ZA ONIH PAR, KOJI SE NEĆE MOĆI SAKRITI NIGDE POD KAPOM NEBESKOM. STIĆI ĆE IH BOŽJA KAZNA. AKO JE TO CENA, KOJU SI MORAO DA PLATIŠ SVOJOM GLAVOM,  ALI DA NAŠOJ DECI I BUDUĆIM POKOLENJIMA BUDE BOLJE. POZDRAVLJAM TE ODAVDE, MA GDE GOD DA SI, NADAM SE DA ČUJEŠ OVE REČI: POČIVAJ U MIRU, NEKA TI JE VEČNA SLAVA I HVALA TI, ZORANE ĐINĐIĆU.  (Nepoznati) 

5. BIO SI I OSTAO VELIKI ČOVEK. Ja, kao mlad čovek i kao lice koje slabo prati politiku, nikako nisam mogao da ne pratim VAŠ rad. Napravili ste put našoj zemlji ka Evropi, napravili ste standard našim gradjanima i napravili novu istoriju Srbije. Sada, kad VAS više nema, osećamo se nesigurni, nekako izgubljeni, ali, u sećanju na VAS, mi ćemo se i dalje boriti i ići istim putem, kojim ste nas VI uvek vodili. Sa poštovanjem i žalošću,    Aleksandar Z. Ćirić, WEB DIZAJNER, 8. jun 2003, Novi Sad

6. Zauvek HVALA...    (Nepoznati)

7. JEDAN OD NAJBOLJIH SINOVA NAŠE NACIJE JE UBIJEN OD STRANE GNUSNIH BANDITA, KOJI GURAJU NAŠU SRBIJU U PROŠLOST JEDNOUMLJA, ŠTO JE NASUPROT NAŠIM NACIONALNIM INTERESIMA I ŠTO JE MENE, INAČE MLADOG SRBINA IZ BOSNE I HERCEGOVINE, POTERALO DA U AMERICI STVORIM I NASTAVIM SVOJ ŽIVOT, ŠTO NIJE LAKO. SVIM SRCEM I DUŠOM SAOSEĆAM SA GUBITKOM GOSPODINA ZORANA DJINDJIĆA I U NADI DA NAS ZLIKOVCI NEĆE POKOLEBATI SA REFORMAMA, KOJE ĆE NAS DOVESTI TAMO GDE I VEKOVIMA PRIPADASMO - UJEDINJENOJ EVROPI DEMOKRATSKIH I HUMANIH NARODA I DRŽAVA. IZRAŽAVAM NAJDUBLJE SAUČEŠĆE I ŽALOST, OD MOJE STRANE, PORODICI DJINDJIĆ I SVIMA NJEMU BLISKIM.   (NEPOZNATI) 

8. Znamo da SI nam bio jedina nada za bolje sutra, ali nadamo se da će "neko" ostvariti tvoje želje, poluostvarene i još nezapočete! Verujem da nas je mnogo, koji ćemo podržati sve što je u moći nas, ne tako moćnih građana! TI si bio i ostaćeš veliki ČOVEK, zapamćen još mnogo, mnogo dugo posle sviju nas!!! Žao nam je svega što se desilo, ali šta god mi rekli ili napisali, na žalost, ne možemo te vratiti, ali BORIĆEMO SE, borićemo se da završimo tvoje započeto!   (Nepoznati)

9. ZORANE, JAKO MI NEDOSTAJEš. TVOJA    TANIA

10. Ako je nešto vredelo, onda si to bio ti. Počivaj u miru i neka ti je večna slava.    Dejan  P

11. Evo, prošli su dani, a ja i dalje ne mogu da verujem da više nisi sa nama, da nema tvojih filozofskih misli, tvoje simpatične gestikulacije, a moje sigurnosti i vere u sutra.    Jelena Tomašević

12. Praznina, prouzrokovana tvojim odlaskom, je sve veća...    Nina Lukić

13. Zoki, mnogo nam nedostaješ. Verovao sam u Tebe, a sada Te nema.    Dragan, Banja luka

14. KIZO, PROŠLO JE VEĆ TRI MESECA. I DALJE ČEKAM DA SE "NEŠTO" DESI. IPAK, VERUJEM DA SI TU NEGDE I DA ĆE NAM TVOJA ZVEZDA, NA OVOM LETNJEM SRPSKOM NEBU, SVOJIM SJAJEM POKAZATI PUT, KOJIM SMO KRENULI PRE MNOGO GODINA ZAJEDNO.    TANJA  VU.

15. Laka ti crna zemlja i slava ti.    Pantić

16. JA SAM TE JAKO VOLEO. BIO SI SRBIJI SVE. NIKADA TE NEćU ZABORAVITI. NEKA TI JE VEčNA SLAVA I LAKA CRNA ZEMLJA.   (Nepoznati) 

17. PROŠLO JE MNOGO DANA, OD TOG ODVRATNOG 12.03.2003. I SADA JOŠ VIŠE I JOŠ DUBLJE SHVATAM ŠTA ZNAČI SVAKI NOVI DAN BEZ TEBE. ZORANE, VIDIŠ LI KOLIKO FALIŠ? O, BOŽE DRAGI, DA LI JE MOGUĆE DA GA NEMA?    VESNA  15.06.03.

18. "Kada se pojedinci usprotive svetu sa mnogo hrabrosti, svet ih ne može drugačije slomiti, nego da ih ubije. I, prirodno, svet ih ubija. Svet lomi pojedince, i kod mnogih, stvara se žulj na mestu naprsline; ali, one koji ne dozvoljavaju da budu slomljeni, svet ubija. Svet ubija bezobzirno i vrlo dobre i vrlo blage i vrlo hrabre. Ako vi niste medju njima, on će vas takodje ubiti, ali, u tom slučaju, uložiće malo više vremena." (Ernest Hemingvej) Gospodine Djindjiću, još boli. Kada će prestati? Da li će prestati?   (Nepoznati) 




19. Zorane, ti si u ovom narodu počeo da ostvaruješ patriotske norme, koje su apokaliptično nestale tokom prethodnog režima. Bio si čovek širokih shvatanja, prototip čoveka koji poseže za duhovnim idealom. BIO SI NAJBOLJI! S velikim poštovanjem,    ANDJELA

20. BIO JUNAK, OTIŠAO KAO MUČENIK. NEK MU JE VJEČNA SLAVA I HVALA.    BERIĆ, USA

             21. Bio si i bićeš zapisan u istoriji, kao jedini Srbin koji je razumio šta znači biti na zapadu, živjeti u njihovom svijetu, razmišljati progresivno, znati šta treba uraditi, i to uraditi u pravom trenutku! Za mene lično, si bio i ostaćeš najsvjetliji lik i najveći heroj u istoriji ovog naroda! Neka ti je vječna slava i hvala!!!    Andrija Lalević, Bijelo Polje, Crna Gora

22. ZORAN, TOLIKO NAM NEDOSTAJEŠ...   (Nepoznati)

294

1. DRAGI ZORANE, SAD SE VIDI KO JE KO! NISI MORAO DA UMREŠ ZBOG ISTINE. VOLI TE I POŠTUJE   LIDIJA JANIĆ, KIKINDA

2. "If we are gonna survive, your dream must stay alive." ...neko, kome si uzor   (Nepoznati)

3. DRAGI PREDSEDNIČE, UZMI OD MENE DVADESET GODINA, UZMI IH I USTANI, JER JA I ONAKO NE ZNAM ŠTA ĆU SA NJIMA.    NATAŠA, ARILJE

              4. Šta reći? Nedostaješ nam, Zoki!    (Nepoznati)

5. VEČNA TI SLAVA!!!    TV ZOOM, POMORAVLJE, GNJILANE, KOSOVO I METOHIJA

6. BIO SI I OSTAO LAF...     Salle, Bor

7. Nedostaješ nam mnogo, čini mi se da nije prošao ni jedan dan, da ne pomislim na Tebe, ali osećanje da sam uvek, a to znači od samog početka, bila uz Tebe i verovala samo Tebi, daje mi neko neverovatno olakšanje i snagu da smo, zahvaljijući Tebi, na pravom putu. Hvala Ti na snazi, kojom si nas spasio i učinio da je danas naša zemlja na putu ka Evropi. Znam da Ti to od nekuda sigurno vidiš, da nas šalješ pravim putem. Moja porodica i ja Te svakoga dana spominjemo i mnogo nam nedostaješ.     Dragana i Milica

8. Vreme prolazi, a mi još ne možemo shvatiti da te nema. Ništa više nije isto. Srbija još ne zna šta je izgubila.    Slavica Damjanović iz Kraljeva

9. Nažalost, to je realnost, koju si želeo da promeniš. Hvala Ti na prvom poluvremenu, odigraćemo drugo, najbolje što znamo.    Nebojša Pantelić

10. Zoki, bio si najpametniji političar, kojeg je ova zemlja imala. Hvala ti za viziju. ZAUVEK ĆEŠ ŽIVETI U NAŠIM SRCIMA!!!     Miša

11. JA, KAO HRVAT, NIKAD NISAM MISLIO DA ĆU ŽALITI ZA JEDNIM "SRBINOM", ALI SU MI IŠLE SUZE NA OČI... SA POŠTOVANJEM    (Nepoznati)

12. IPAK ŽIVIŠ!    (Nepoznati)

13. Tvoja dela nikada neće biti zaboravljena, ti si spasio ovu zemlju od propasti, a mi ćemo tebe spasiti od zaborava.   (Nepoznati)  

14. Za sve što si učinio za naš narod, HVALA TI!!! Za svaku lepo izrečenu reč o ovom narodu, HVALA TI!!! Za sve, za sve ti hvala!!!    DIMITRIJEVIĆ

15. Zorane, čuvaj nam nebesku Srbiju, kao što si čuvao i zemaljsku...   Srdjan

16. Legendo!    (Nepoznati)

17. Srbija je izgubila velikog Predsjednika, velikog Zorana, ali njegove riječi sve govore: "Ako neko misli da će zaustaviti sprovođenje zakona, time što će mene ukloniti, onda se grdno vara, jer ja nisam sistem.” "Sistem će funkcionisati i dalje i niko neće dobiti amnestiju za zločine, tako što će ukloniti jednog ili dva funkcionera države." Podgorica,    Željko  S.

18. I dalje te volimo! NS   (Nepoznati)  

19. Za mene, Vi ste bili jedina nada! Nikada Vas neću zaboraviti!    Miroslav

             20. Zorane, kad je nama toliko teško bez tebe - kako li je tek tvojoj porodici... moje saučešće - i znajte da sam ja Zoranova sestra. Više ne znam koliko je vremena prošlo od kada moga brata nema... ja ga sve tražim... nešto mi nije jasno - ne, nemoguće...    Ljubica  J. K, Minhen - Požarevac

21. Dragi Zorane, uvek si bio izvor energije za najveće poduhvate. Nedostajaćeš nam... Oprosti svom narodu, koji, nažalost, retko zna da sačuva najbolje medju nama. Neka ti je večna slava i hvala.    (Nepoznati)  

22. Nedostaješ.     Nikola Radin

295

1. Neko je ugasio svetlo, mi ne znamo put. Neka te andjeli čuvaju.    Dragica, CH

2. LAKO JE KUKAVICI, POGODITI U SRCE VELIKOG ZORANA.     IVAN FILIPOVIĆ, UŽICE

3. Zahvalna sam na poznanstvu sa Vama. Jedinstveni lik i duh. Vazda mi iskreno tužno oko srca, kad se sjetim.     Nataša, Zagreb, HRV

4. Neka Bog tvojoj i našoj deci podari bar deo tvoje snage i plodove tvoga rada. Napravio si najveći skok u istoriji: poveo si Srbiju iz robovlasničkog društva u treći milenijum. Neka ti je večna slava i počivaj u miru, jer si nam ostavio najlepši poklon: nadu u budućnost i veru u sebe.    Nada, Nataša, Milijana i Bora iz Crne Bare

5. Cenjeni Predsedniče Vlade Srbije, hvala Vam na svemu što ste učinili za našu zemlju, neću Vas nikada zaboraviti.    Vojkan

6. Tvoja smrt je potresla sve nas! Počivaj u miru!    Jelena sa porodicom

7. Prošlo je nešto više od četiri meseca, od kako Vas nema. Još uvek ne mogu da poverujem...  (Nepoznati)  

8. Zoran Djindjić je bio veoma dobar čovek.    Selena Krčevinac

              9. Ko kaže da vreme leči rane? Što više odmiče, čini se sve je teže. Reći ću nešto jako sebično - sve nam je teže bez TEBE. Tebi je ipak bilo teško, preteško sa nama. Ti si bio tek jedan treptaj u svekolikom vremenu i prostoru, dobra vibracija, koju ovaj narod nije uspeo da uhvati, Božiji dar koji nije prepoznao... I tu je kraj. Plači,  Srbijo, jer izgleda ni za šta drugo nisi spremna. Poštovani Zorane, na našu nesreću, izgleda da nismo vredni ovolike tvoje žrtve. Da li si to znao, ili si bar slutio?    RBM Užice

10. Uvek ću te se sećati. Ne brini, SRBIJA ŽIVI. Čuvaćemo je zbog onog što si učinio za nas!    Trajković Igor

11. Dragi Predsedniče, Premijeru! Duboko sam pogodjen tragedijom, koja te je zadesila, od strane onih koji u stvari ne znaju šta hoće. Imam samo 14 godina, ali, pošto sam veći deo teškog detinjstva prošao, shvatio sam da si nam ti bio jedini tračak svetlosti u mračnom lavirintu. Šta još da kažem, nazad se ne može, a i ti bi kada bi mogao da samo hrabro krenemo napred, i završimo posao koji si ti započeo! Zbogom, jedini PREDSEDNIČE!!!   (Nepoznati)

12. Veoma žalimo zbog smrti Premijera.    Marko

13. Znala sam da ništa, posle tebe, dragi moj Djiki, neće biti isto. Osećam se sama, bio si mi oslonac, inspiracija, optimizam, sada je sve drugačije. U pobede moram sama, uzdignute glave, sa verom u tebe, jer ti živiš i živećeš uvek u mom srcu. Počivaj u miru.    Ksenija Starčević

14. Poslednji pozdrav Zoranu Djindjiću.    Bane

             15. S tobom su ubili i po deo od svakog od nas, i mi sada živimo samo na pola. Šteta je što ti za života nismo pokazali koliko smo te voleli i koliko si nam bio potreban. S' tobom su otišle naše šanse i naše nade. Srpski narod, ova sada živeća generacija, je tužan narod... i uplašen. Ako ima zagrobnog života, pazi na nas odozgo.   Jasminka, Zoran i Vojislav Stojanović

16. Zao da nisam hte upoznao , ne zivim u Serbie ali smo rodjak ti si me bio stricu i kad si otiso nesto u mene sam izgubio.Ali u historiju za Serbiju si vise uradio nego niko , ali me sad ce da se borimo da zavursimo sta si pocineo , bice tesko ali mislim da ce da uspemo ako se trudimo.    Antoine Djindjic

17. Želim da ti poručim da ovi tvoji drugari odlično rade, kao da si ti još sa njima. Kao što i sam od gore vidiš, ne daju se, nisu te izneverili, a nećemo ni mi. Šteta je što si mnogima otvorio oči tek kad si svoje zatvorio.  (Nepoznati)  

18. Bio si veliki čovjek, čovjek od povjerenja, optimista i veliki borac za istinu i kao takav ćeš nam i ostati u sjećanju! Jer, kako rekoše stari Latini: "Nije umro, otišao je." S poštovanjem,     porodica Dmitrović, Knin

19. I posle ovoliko dugog vremena, Zorane, posle tvoje pogibije, skoro da nema dana kad se ne setim tebe, ni sam ne znam koliko sam suza prolio radi tebe, ali ti i dalje živiš u našim srcima, ti si jednostavno ponos Srbije!   (Nepoznati)  

20. Zoki, bio si mi jedina nada! Sada je nema. H v a l a.   (Nepoznati)  

21. Hvala ti, Zorane, što si do sada učinio za naš narod i mislim da treba nastaviti tvojim putem. Ožalošćeni iz Bos. Miloševca   (Nepoznati)  

22. Bio si mnogo više nego što smo shvatali. Sada je žalost velika, srce tužno, praznina iza tebe, jer dostojne zamene nemaš.    Stanoje

23. Poštovana familijo Đinđić, poštena i normalna Srbijo, i nama je u Bosni bilo drago imati takvog velikog komšiju! Tek ćemo sad da vidimo šta smo izgubili, prvo Srbija, a onda i mi ostali na Balkanu! Zato ne smijemo stati, nego samo nastaviti i završiti ono što je pokojni Zoran započeo! Da živimo kao ljudi!   (Nepoznati)  

24. Zorane, moja porodica i danas, posle gotovo pet meseci od kako te nema, sa tugom i bolom se pita: zašto smo dozvolili da te nitkovi ubiju, zar toliki ološ oko nas i nikom ništa, a tebe smo izgubili za tren oka. Bože, Bože, kakvi smo mi to ljudi? Uvek ćeš biti u našim srcima.    Porodica Jovanović iz Požarevca  30.07.2003.

25. Danas je 1. avgust - tvoj rodjendan, Zorane. Ali, ovog puta, sve je drugačije. Ne mogu, a da ne plačem. Pamtimo na večnost i nosimo te u našim srcima.  Sandra, Jelena i Cveta Ćiraković, Moskva

Нема коментара:

Постави коментар